پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:31:18 - سه شنبه 6 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان رابربرگزار شد
جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان رابر با حضور ادارات و نهادهای تابعه و  جمعی از مسئولان شهرستان بافت به منظور ایجاد تسهیلات لازم به مسافران نوروزی در سال ۹۳ برگزار شد. به گزارش ” صبح رابر ” روز دوشنبه فرماندار شهرستان رابر در این جلسه که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه […]

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان رابر با حضور ادارات و نهادهای تابعه و  جمعی از مسئولان شهرستان بافت به منظور ایجاد تسهیلات لازم به مسافران نوروزی در سال ۹۳ برگزار شد.

به گزارش ” صبح رابر ” روز دوشنبه فرماندار شهرستان رابر در این جلسه که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه ‌نوروز و سفرهای نوروزی مناسب‌ترین زمان برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری هر منطقه است، نسبت به فراهم سازی تسهیلات برای مسافران نوروزی در سال ۹۳ واهمیت صنعت گردشگری و نقش آن در پیشرفت و توسعه اقتصادی مناطق و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان با هماهنگی اندیشیده شده و در دستورالعمل هیات مدیران ابلاغ شده است، نهادهای متولی نسبت به اجرای وظایف محوله تلاش و جدیت لازم را داشته باشند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت جاذبه‌های گردشگری این شهرستان برای جذب گردشگر تاکید کرد و افزود: تبلیغات و اطلاع‌رسانی به عنوان یکی از راهکارهای مناسب برای شناساندن شهرستان و جذب گردشگر است که این امر می‌‌تواند با چاپ بروشور‌هایی در رابطه با جاذبه‌های گردشگری شهرستان محقق شود و در نهایت به جذب سرمایه‌گذاران خصوصی در مناطق کمتر توسعه‌یافته منجر شود.

فرماندار‌ شهرستان رابر با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان تصریح کرد: رابر می‌تواند زمینه جذب شمار بسیاری از گردشگران را فراهم کند و در صورت شناساندن درست آنها می‌توان صنعت گردشگری را در این شهرستان رونق داد.

وی با اشاره به نهادهای مرتبط با ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان خاطر نشان کرد: ارائه خدمات و برقراری تشکل‌های نوروزی از سوی دستگاه‌های اجرایی در رابر ضروری است.

مرادی با اشاره به ظرفیت‌های زیاد شهرستان رابر در جذب مهمانان نوروزی تاکید کرد: همه اعضای این ستاد باید در نوروز ‌سال ۹۳ با نظارت محکم در زمینه‌های مختلف علاوه بر رفع ضعف‌های سال‌های گذشته برای رفاه بیشتر مهمانان نوروزی گام بردارند‌.

وی گفت: با توجه به همزمان بودن ایام شهادت حضرت زهرا (س) با تعطیلات نوروزی لازم است تمام نهادها و ادارات به ویژه ادارات فرهنگی‌، مساجد و تشکل‌های اسلامی نسبت به رعایت شعائر دینی و احترام به ساحت مقدس دخت نبی مکرم اسلام (ص) اهتمام جدی داشته باشند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب