پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:50:47 - چهارشنبه 14 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان رابربرگزار می شود
به گزارش ” صبح رابر” سرگرد پاسدار امین مهدیپور در گفتگو با خبرنگار سعیر اظهار داشت : رزمایش بزرگ الی  بیت المقدس شهرستان رابر در روزهای ۱۵و ۱۶ اسفند ماه سال جاری همزمان در هشت استان کشور از جمله استان کرمان برگزار می گردد. وی افزود :  این رزمایش دو روزه در منطقه اردوگاهی شهید […]

به گزارش ” صبح رابر” سرگرد پاسدار امین مهدیپور در گفتگو با خبرنگار سعیر اظهار داشت : رزمایش بزرگ الی  بیت المقدس شهرستان رابر در روزهای ۱۵و ۱۶ اسفند ماه سال جاری همزمان در هشت استان کشور از جمله استان کرمان برگزار می گردد.

وی افزود :  این رزمایش دو روزه در منطقه اردوگاهی شهید احمد سلیمانی کیلومتر ۵ جادۀ رابر قنات ملک به مرحله اجرا در خواهد آمد .

 مهدیپورعنوان کرد : از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش بالا بردن توان رزمی به منظور توان دفاعی گردان همچنین حفظ و انسجام بسیجیان در راستای سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی واصول پدافند غیر عامل از جمله استتار اختفاءو پوشش خواهد بود .

وی با بیان اینکه هر ساله این رزمایش به طور سراسری برگزار می شود تصریح کرد : پاکسازی و عملیات ضد استقرار و استفاده از سلاح های سبک و نیمه سنگین و تمرین شبانه و روزانه همراه با انفجارات ، نیز از دیگر برنامه های رزمایش است.

سرگرد مهدیپور ضمن تشکر از خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ،پیشکسوتان و بسیجیان و مسئولین شهرستان بیان داشت : از همه بسیجیان گردان بیت المقدس و در روز دوم ،گردان کوثرو گردان عشایری قنات ملک دعوت می کنم که با حضور حداکثری خود یکبار دیگر امید دشمنان را نامید و به دشمنان نظام نشان دهند که آماده دفاع از نظام و ولایت هستند .: هنوز راه همان هست و مرد بسیار است     خبر دهید که اهل نبرد بسیار است .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب