پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:45:55 - چهارشنبه 14 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بزرگترین معدن تیتانیوم ایران در کرمان و ۴۰ معدن مس در تعطیلی به سر می‌برند
ماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بزرگترین معدن تیتانیوم کشور در جنوب استان کرمان تعطیل است، گفت: ۴۰ معدن مس در استان کرمان در تعطیلی به سر می‌برد. به گزارش ”صبح رابر“ ، شهباز حسن‌پور در جلسه مشترک کارگروه صنایع و معادن استان کرمان با کمیسیون صنعت و معدن […]

ماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بزرگترین معدن تیتانیوم کشور در جنوب استان کرمان تعطیل است، گفت: ۴۰ معدن مس در استان کرمان در تعطیلی به سر می‌برد.

به گزارش ”صبح رابر“ ، شهباز حسن‌پور در جلسه مشترک کارگروه صنایع و معادن استان کرمان با کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رحمانی رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای این کمیسیون و مدیرکل معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در قالب هیئتی در استان کرمان حضور یافتند.

mining 4

وی ابراز داشت: استان کرمان باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی پیشگام باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم، بتوانیم، معادن را جایگزین نفت کنیم که با توجه به بهشت معادنی که در کرمان وجود دارد، امری شدنی است.

حسن‌پور ادامه داد: اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی از تعدادی از معادن استان کرمان بازدید به عمل آوردند و جلسه‌ای با فعالان بخش خصوصی در معدن گل‌گهر برگزار کردند.

وی افزود: استاندار کرمان محور وفاق، همدلی و هماهنگی قرار گرفته و تمام جناح‌های استان کرمان به این جمع‌بندی رسیده‌اند که برای توسعه و آبادانی هیچ دعوایی نداشته باشند و حرکت‌های خوبی در این خطه آغاز شده که می‌تواند، الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

این نماینده مجلس ابراز داشت: ۲۲ بهمن ماه سال جاری رکورد تولید گندله توسط نیروهای توانمند سیرجان زده شد و به ۱۹ هزار تن رسید و بارگیری نخستین فولاد استان کرمان انجام شد.

حسن‌پور عنوان کرد: ۴ هزار معدن شناخته شده در استان کرمان وجود دارد که ۲۰ درصد از معادن کشف شده است.

وی ادامه داد: نشستی در مجلس شورای اسلامی با حضور استاندار کرمان و وزیر صنعت و معدن و سایر دست‌اندرکاران برای توسعه استان کرمان برگزار می‌شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بزرگترین معدن تیتانیوم کشور در جنوب استان کرمان تعطیل است، گفت: ۴۰ معدن مس در استان کرمان تعطیل است.

حسن‌پور ابراز داشت: برای سال آینده ۲ هزار مگاوات برق در شهرستان سیرجان برای اجرای پروژه‌های صنعتی و معدنی نیاز داریم که جای آن در استان کرمان خالی است.

انتهای پیام / بوتیا / ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب