پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:13:54 - چهارشنبه 14 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ترین ها سال ۹۲ از نگاه مسئولان
دکتر منظری توکلی سال ۹۲ را چگونه می بیند؟ پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر در نظر دارد با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ۱۳۹۲ به بررسی این سال از نگاه مسئولان شهرستان بپردازد. به همین منظور دکتر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم رابر در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی کوتاه به سوالات […]

دکتر منظری توکلی سال ۹۲ را چگونه می بیند؟

پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر در نظر دارد با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ۱۳۹۲ به بررسی این سال از نگاه مسئولان شهرستان بپردازد. به همین منظور دکتر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم رابر در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی کوتاه به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد:

صبح رابر: بهترن و بدترین اتفاقات که در سال ۹۲ رخ داد،  چه بود ؟

بهترین اتفاق ۹۲ حماسه سیاسی ۲۴خرداد بود و بدترین آن انفجار سفارت ایران در بیروت و نسل کشی در آفریقا مرکزی.

امیدهای سال آینده استان و شهرها چیست ؟

الحمدالله با ابلاغ این سیاست ها از سوی مقام معظم رهبری  کارهای خوبی شروع می شود و ان شالله مشکل بیکاری و مسائل اقتصادی مردم بهبود پیدا می کند و اگر ما واقعاً خودمان را باور کنیم و به دستورات مقام معظم رهبری  در کلیه زمینه های فرهنگی و سیاسی ،اقتصادی توجه داشته باشیم و عمل کنیم آینده بسیار روشن است و امیدوارم که سال ۹۳ سال شکوفایی اقتصادی و رفع مشکل بیکاری تا حدی درشهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه باشیم .

انتظارات مردم و مسئولان از سال آینده چیست ؟

 یقیناً فرمایش گرامی رسول اکرم است انتظارمان این است که ما با تلاش خودمان سال اینده بسیار بهتر از امسال و سال های گذشته باشدو بتوانیم ان شالله مشکلات اصلی مملکت را  که مشکل اقتصادی و فرهنگی است حل کنیم .

فکر می کنید عنوان سال آینده مربوط به چه حوزه ای خواهد بود؟

مقام معظم رهبری با درایت و تدبیری که  خداوند به ایشان عنایت کردند عناوینی را انتخاب می کند  کمتر می توان حدس زد من احتمال می دهم چون فرهنگ سازی برای  اقتصاد مقاومتی خیلی مهم است شاید راجع به فرهنگ ،اقتصاد مقاومتی باشد،

اقدام و برنامه های دولت و نهادها درباب شعار امسال یعنی حماسه سیاسی و اقتصادی چگونه ارزیابی می نمایید؟

در باب حماسه سیاسی با تدبیر مقام معظم رهبری و مردم خداجوی ایران حماسه سیاسی  به خوبی محقق شد وجهانیان را به  حیرت آورد حضور پر شکوه مردم در جریان  انتخابات ، خرداد سال ۱۳۹۲ و همین طور حضور بی نظیر  مردم در راهپیمایی روز قدس و حضور دشمن شکن و وحدت آفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اینها اقدامات جدی حماسه سیاسی بودند در باب حماسه اقتصادی آن طور که باید و شاید و مد نظر مقام معظم رهبری بود به پیش نرفتیم اما در رابطه با آن کارهای خوبی صورت گرفته امیدواریم که بتوانیم ، بعضی از برنامه ها اجرایی بشود  و در سال آینده برنامه های بودجه ای  خوبی داشته باشیم که بتوانیم حماسه اقتصادی خلق کنیم .

با توجه به اینکه نزدیک عید نوروز هستیم  عیدی شما به مردم  شهرستان رابر  چیست ؟

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد تنها دل ساده ایست دارایی ما آن هم شب عید تقدیم تو باد

آیا به جاهای دیدنی شهرستان رابر سفر کرده اید ؟

تمامی جاهای دیدنی شهرستان رابر از چشمه عروس و عشق آباد و ننیز، آبسر،گنجان ، هنزاءو بندر هنزاء قرود خانه هلیرود وچهرن  همه جاهای ی رابر سفر کرده ام.

 همه این روستاها و شهر رابر زیباست ورابر رامسر جنوب است و  به حق اسم آن را رامسر جنوب گذاشتند و منابع طبیعی  و مکان های مذهبی که چندین امامزاده در  سید مرتضی و هنزاء در بندردر  جاهای مختلف شهرستان وجود دارد .

شیرین ترین خاطره ای از عید نوروز برایمان بیان کنید ؟

شیرین ترین خاطرات ،خاطره دوران کودکی است و بیشتر از همه آن چیزی که در ذهنم مانده لباس و کفش های نو یی که برایمان می خریدند و عیدی های دو تومانی که به ما می دادند و از همه مهمتر  بوسه گرم والدین وبزرگترها بر گونه ما و بچه ها بهترین خاطراتمان است

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب