پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:03:01 - یکشنبه 18 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۳۰ درصد افزایش گردشگران خارجی سال آینده در کرمان
رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان گفت: طی سال آینده با توجه به میزان رزروهایی که در مراکز اقامتی استان کرمان صورت گرفته است، شاهد افزایش ۳۰ درصدی مسافران خارجی هستیم. به گزارش”بوتیا“: سید علی معین‌زاده اظهار داشت: ۲۰ درصد افزایش گردشگران در کرمان را طی نوروز ۹۳ با توجه به رزرو‌های صورت‌گرفته در بخش اقامتی […]

رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان گفت: طی سال آینده با توجه به میزان رزروهایی که در مراکز اقامتی استان کرمان صورت گرفته است، شاهد افزایش ۳۰ درصدی مسافران خارجی هستیم.

به گزارش”بوتیا“: سید علی معین‌زاده اظهار داشت: ۲۰ درصد افزایش گردشگران در کرمان را طی نوروز ۹۳ با توجه به رزرو‌های صورت‌گرفته در بخش اقامتی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ابراز داشت: گردشگران خارجی از ۱۵ فروردین ماه سال آینده وارد کرمان می‌شوند و با توجه به میزان رزروهایی که در مراکز اقامتی استان کرمان داشته‌اند به نظر می‌رسد شاهد افزایش ۳۰ درصدی مسافران خارجی در دیار کریمان باشیم.

معین‌زاده افزود: مراکز اقامتی استان کرمان طی نوروز ۹۳ افزایش نرخ نسبت به سال گذشته ندارند و حتی برخی از هتل‌ها ممکن است، تخفیفی را هم برای مهمانان نوروزی در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: ۲۵ هتل با ۲ هزار تخت و ۳۲ مهمانپذیر با یک هزار و ۴۰۰ تخت در استان کرمان فعالیت می‌کنند که ۹ مجموعه در شهر کرمان قرار دارد.

معین‌زاده بیان داشت: واحدهای اقامتی موقت شامل خوابگاه‌های دانشجویی و پانسیون‌ها هم در عید نوروز میزبان گردشگران هستند و نرخ این واحدها توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و انجمن هتل‌داران استان کرمان تعیین می‌شود.

رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان با بیان اینکه به طور معمول طی سال ۳۰ درصد از ظرفیت مراکز اقامتی کرمان توسط مسافران اشغال می‌شود، عنوان کرد: با توجه به فراهم شدن زمینه حضور گردشگران عراقی در استان کرمان صنعت گردشگری در این خطه رونق می‌گیرد.

معین‌زاده همچنین یادآور شد: کرمان دارای فرودگاه بین‌المللی است و ظرفیت انجام پروازهای خارجی را دارد.

منبع : بوتیا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب