پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:37:54 - دوشنبه 19 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خداحافظی با یارانه ها
دولت روحانی نیز پس از روی کار آمدن ۷ مرحله یارانه را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد؛ اما با سیاست های جدید این دولت بسیاری از مردم باید از دریافت یارانه انصراف بدهند تا کشور با مشکلات مالی روبه رو نشود. به گزارش ” صبح رابر” به تقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،  یارانه ۴۵۵۰۰ […]

دولت روحانی نیز پس از روی کار آمدن ۷ مرحله یارانه را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد؛ اما با سیاست های جدید این دولت بسیاری از مردم باید از دریافت یارانه انصراف بدهند تا کشور با مشکلات مالی روبه رو نشود.

به گزارش ” صبح رابر” به تقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،  یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی اسفند ماه بناست فردا ۲۰ اسفند و ۲ روز زودتر از موعد همیشگی به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

بر اساس اخباری که تا کنون از قول مسئولان دولتی منتشر شده است، دولت بنا دارد فهرست یارانه بگیران را از فروردین یا اردیبهشت سال ۹۳ تغییر دهد و با توزیع فرم جدید خود اظهاری برای دریافت یارانه مجدد ثبت نام کند تا بخشی از مردم در فاز دوم هدفمندی از گرفتن یارانه انصراف دهند.

این در حالی است که اگر تعداد انصراف دهندگان از یارانه ها زیاد نباشد و دولت مجبور باشد دوباره به میزان قبل یارانه پرداخت کند، تعدادی از خانوار ها با توجه به آمار به دست آمده توسط دولت حذف می شوند و در هر صورت سال بعد سال خداحافظی برخی از خانوار ها با یارانه ها است.

با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، مبلغ ۴۵ هزار و پانصد تومان به عنوان یارانه هر فرد از آذرماه سال ۸۹ به حساب افراد سرپرست خانوار واریز شد تا خانواده ها بتوانند در قبال آزادسازی برخی از هزینه ها، سختی کمتری را متحمل شوند.

در مجموع دولت احمدی نژاد با وجود فراز و نشیب های خاص خود، توانست ۳۱ مرحله یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

دولت روحانی نیز پس از روی کار آمدن ۷ مرحله یارانه را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد؛ اما با سیاست های جدید این دولت بسیاری از مردم باید از دریافت یارانه انصراف بدهند تا کشور با مشکلات مالی روبه رو نشود.

این درحالی است که دولت ادعا می کند میزان فروش نفت را افزایش داده است و همچنین درصدی از اموال بلوکه شده ایران توسط غرب آزاد شده است.

باید دید در سال جدید با انصراف مردم و خداحافظی برخی از خانوار ها با یارانه، وضعیت تورم در سال بعد به چه شکل خواهد بود.

انتهای پیام

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب