پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:13:39 - چهارشنبه 21 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۳ کشته و ۲۵ مجروح در سانحه تصادف + تصاویر
ر اثر برخورد سه دستگاه کامیون، اتوبوس و سمند در محور ریگان ـ ایرانشهر سه نفر کشته و ۲۵ نفر مجروح شدند. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس ، بامداد امروز بر اثر خواب‌آلودگی راننده کامیون و واژگون شدن آن در جاده ترانزیتی ریگان ـ ایرانشهر، یک دستگاه اتوبوس به کامیون برخورد کرده و […]

ر اثر برخورد سه دستگاه کامیون، اتوبوس و سمند در محور ریگان ـ ایرانشهر سه نفر کشته و ۲۵ نفر مجروح شدند.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس ، بامداد امروز بر اثر خواب‌آلودگی راننده کامیون و واژگون شدن آن در جاده ترانزیتی ریگان ـ ایرانشهر، یک دستگاه اتوبوس به کامیون برخورد کرده و از جاده منحرف و سرنشینان آن مجروح شدند.

13921220000345_PhotoL

مجید اعتمادی فرماندار ریگان در تشریح این سانحه به خبرنگار فارس گفت: بر اثر سرعت زیاد یک دستگاه خودروی سمند حامل افاغنه غیرمجاز و برخورد با کامیون دو نفر افاغنه نیز کشته شدند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه یک عابر پیاده در این محور بود بر اثر برخورد خودروی سمند، این عابر پیاده در این مسیر جان خود را از دست داده است.

فرماندار ریگان عنوان کرد: این تصادف موجب مسدود شدن یک ساعته مسیر ریگان ـ ایرانشهر شد.

اعتمادی با بیان اینکه با توجه به اینکه این شهرستان فاقد بیمارستان است نیاز به راه‌اندازی اورژانس دارد، تصریح کرد: بیماران و مجروحان تصادفات این محور به دلیل نبود بیمارستان مسافت ۱۰۰ کیلومتری ریگان ـ بم را طی می‌کنند.

این مسئول گفت: به دلیل نبود امکانات درمانی مجروحان تصادف امروز به بیمارستان شهرستان بم انتقال داده شدند.

انتهای پیام/بوتیا / ش

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب