پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:01:59 - شنبه 24 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه با حضور نماینده خبرگان رهبری در رابر
به گزارش” صبح رابر”مراسم  سخنرانی و عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه, سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا – سلام الله علیها) در روز یکشنبه۲۵ اسفند  ساعت ۳:۳۰ در حسینیه جامع رابر با حضور آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می گردد .  حضور […]

به گزارش” صبح رابر”مراسم  سخنرانی و عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه, سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا – سلام الله علیها) در روز یکشنبه۲۵ اسفند  ساعت ۳:۳۰ در حسینیه جامع رابر با حضور آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می گردد .

 حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را به رابر منشا خیر و برکت است .در شب‌های آخر سال که متقارن با ایام فاطمیه شده است رزق و روزی خود را از حضرت فاطمه زهرا (س) بگیریم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهراء سلام ا…علیها، از عموم شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت جهت شرکت با شکوه در این مراسم معنوی  دعوت به عمل می آید.

زندگى بانوى بزرگ اسلام صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، دخت گرامی پیامبر اسلام «صلی اللَّه‏ علیه‏ و آله وسلم» با آن که در جوانى به خزان گرایید، در همان دوران کوتاه، درس هاى فراوانى براى پیروان حضرتش به جا گذاشت. یکى از این آموزه ها که سراسر عمر پربرکت فاطمه مرضیه (س) یکصدا و همسو آن را فریاد مى کرد، اهتمام و جدیت نسبت به ارزشهای دین بوده است.

مظلومیت با همه بخش هاى زندگى صدیقه طاهره پیوند خورد، به ویژه حوادث دوران پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) که همچو تندبادى بر آن یاس نبى وزید و منجر به شهادت دردناک و غم آور آن ریحانه رسول گردید، اما همین مظلومیت هاى پیوسته نیز همگى یک جهت را نشان مى دهد و آن سوى دین دارى و پایدارى به پاى دین اصیل است

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب