پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:31:05 - سه شنبه 27 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حال و هوای خریدنوروزی مردم رابر
به گزارش ” صبح رابر “با نزدیک شدن به پایان سال، خریدنوروزی یکی از دغدغه‌های مردم است،   بیشتر فروشندگان و مغازه داران رابری  استقبال مردم در سال گذشته بهتر از امسال دانستند امسال وضعیت بازار خراب است قدرت خرید مردم پایین آمده کیفیت پایین وبالابودن قیمت ها نسبت به سال گذشته ،مردم فقط به […]

به گزارش ” صبح رابر “با نزدیک شدن به پایان سال، خریدنوروزی یکی از دغدغه‌های مردم است،   بیشتر فروشندگان و مغازه داران رابری  استقبال مردم در سال گذشته بهتر از امسال دانستند امسال وضعیت بازار خراب است قدرت خرید مردم پایین آمده کیفیت پایین وبالابودن قیمت ها نسبت به سال گذشته ،مردم فقط به فکر زندگی روزمرگیشان هستند . و بعضی از کالاها که از سال گذشته در مغازها وجود دارد  قیمتشان تغییری نکرده است . و بازرسی و نظارت کم و یا در برخی از مغازه ها اصلاً انجام نمی شود و همین باعث تفاوت قیمت اجناس ها ی مغازه دارن نیز شده است .

توزیع  میوه شب عید با نرخ‌های مصوب بازار،از روز ۲۵ اسفند ماه همزمان با  سراسر کشور ،در رابر هم آغاز شد .  مردم قیمت میوه های تنظیم بازاری را به نسبت کیفیت آن بالا می دانند، البته برخی ها نیز معتقدند که پرتقال های عرضه شده در سطح شهر به خصوص وانت بارهایی که این روزها با تردد در کوچه  و خیابان، میوه مرغوب و با قیمت مناسب عرضه می کنند، برای خرید با صرفه تر هستند.

گزارش تصویری از اندر احولات این روزهادر شهرستان رابر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب