پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:23:42 - چهارشنبه 28 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمادگی دو پایگاه هلال احمر شهرستان رابر برای طرح سلامت مسافران نوروزی
به گزارش” صبح رابر”در روز ۲۸ اسفند به محل برپایی چادرهای هلال احمر شهرستان رابر رفتیم  تا از فعالیت هایشان در این ایام  جویا شویم، ماحصل این گزارش بدین شرح است . یکی از مسئولین هلال احمر  گفت :‌دو پایگاه هلال احمر این شهرستان برای اجرای طرح سلامت مسافران نوروزی آماده خدمات‌رسانی است.این پایگاه ها […]

به گزارش” صبح رابر”در روز ۲۸ اسفند به محل برپایی چادرهای هلال احمر شهرستان رابر رفتیم  تا از فعالیت هایشان در این ایام  جویا شویم، ماحصل این گزارش بدین شرح است .

یکی از مسئولین هلال احمر  گفت :‌دو پایگاه هلال احمر این شهرستان برای اجرای طرح سلامت مسافران نوروزی آماده خدمات‌رسانی است.این پایگاه ها در ورودی و خروجی  شهرستان امروز۲۸  اسفند  مستقر می شود ، و برپایی پایگاه ورودی شهرستان رابر  همراه با جشنواره سبزه برگزار می گردد.

وی افزود : ضمن آرزوی سفری خوش و بیادماندنی در این طرح نوروزی ۲۵ عضو از اعضای فعال شاخه جوانان جمعیت هلال احمر رابر برای راهنمایی مسافران نوروزی همکاری دارند.

 یکی از کارکنان هلال احمر رابر  اظهار داشت : در این پایگاه‌ها  ۸ چادر که شامل خیمه‌ نماز، کودک ، بهداشت و سلامت ،  نیروی انتظامی و حفاظت ، ۴ چادر مسافرین   در ورودی شهر( پل دیوران)  و خروجی شهر(هنزاء)  دایر شده و جوانان مستقر در این مکان‌ها، خدمات گوناگونی از جمله ارائه جاهای دیدنی با ارسال بلوتوث ، نقشه شهر و راهنمایی مسافران نوروزی، ارائه سوالات شرعی، اجرای مسابقات فرهنگی و سی دی  مخصوص   ایام فاطمیه ، کتاب و بروشر شهادت حضرت زهرا (س)، ارائه امداد و کمک های اولیه به صورت بلوتوث ،هفت سین هفت  سلام و غیره انجام می‌شود.

وی افزود : این جمعیت برای اسکان اضطراری آسیب‌دیدگان حوادث احتمالی جاده‌ای برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران آمادگی کامل دارد.
ماهیت و کارکرد خدمات این طرح  مانند گذشته داوطلبانه و در چارچوب اصول و اهداف بشردوستانه و با اولویت ایمن‌سازی، کنترل و مهار آسیب‌پذیری و ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه است.

در ادامه تصریح کرد : در این طرح سحاب حرکت‌های امدادی و بشردوستانه گروه‌های امدادی جوانان هلال احمر در قالب تیم‌هایی با دوچرخه در نقاط گردشگری و مسافرپذیر شهرستان گشت‌زنی و در صورت نیاز به راهنمایی و امدادرسانی می‌پردازند.

و در پایان خاطر نشان کرد : شعار  این طرح ، پیام سلامت  است . سامانه  ۱۱۲ برای اطلاع  و خدمات سریع امدادگری هر چه بهتر  شهرستان دایر است.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب