پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:22:00 - چهارشنبه 6 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هیچ ملتی با تنبلی و تن‌آسایی به مقام شایسته نمی‌رسد/ دفاع مقدس داستان ایستادگی ملت در برابر خباثت‌های استکبار بود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه هیچ ملتی با تنبلی به مقام شایسته نمی‌رسد و در رأس همه تلاش‌ها «آمادگی برای جان‌فشانی» است، فرمودند: دوران پرماجرای دفاع مقدس داستان ایستادگی ملت ایران در برابر خباثت‌های استکبار جهانی است. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح […]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه هیچ ملتی با تنبلی به مقام شایسته نمی‌رسد و در رأس همه تلاش‌ها «آمادگی برای جان‌فشانی» است، فرمودند: دوران پرماجرای دفاع مقدس داستان ایستادگی ملت ایران در برابر خباثت‌های استکبار جهانی است.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در اجتماع پرشور و ده‌ها هزار نفری زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس در یادمان شهدای شرق کارون در منطقه عملیاتی دارخوین، سخنرانی کردند.

ایشان فرمودند: عزت، قدرت، آبرو و هویت هر ملت به مجاهدت و تلاش بستگی دارد، هیچ ملتی با تنبلی و تن‌آسایی به مقام شایسته نمی‌رسد، در رأس همه تلاش‌ها آمادگی برای جان‌فشانی است.

رهبر معظم انقلاب افزودند: دوران پرماجرای دفاع مقدس داستان ایستادگی ملت ایران در برابر خباثت‌های استکبار جهانی است.

ایشان در ادامه فرمودند: تشویق‌ها، پشتیبانی‌ها و امکاناتی که آمریکا و دولت‌های اروپایی به رژیم خبیث بعثی می‌دادند، عامل تداوم جنگ هشت ساله بود.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب