پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:35:08 - پنجشنبه 7 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دلایل حضور سپاه در فرهنگ و اقتصاد از زبان فرمانده سپاه قدس
ستون سپاه ، ستون با دوامی است و قابل شکستن نیست ، ستونهای دیگر وقتی می لغزند موقت به این ستون سپاه بسته می شوند ، حالا این ستون، می خواهد ستون فرهنگ باشد یا ستون اقتصاد باشد. به گزارش” صبح رابر”  سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در جمع بسیجیان و […]

ستون سپاه ، ستون با دوامی است و قابل شکستن نیست ، ستونهای دیگر وقتی می لغزند موقت به این ستون سپاه بسته می شوند ، حالا این ستون، می خواهد ستون فرهنگ باشد یا ستون اقتصاد باشد.

به گزارش” صبح رابر”  سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در جمع بسیجیان و پاسداران رابر اظهار داشت: اینجا به عشق انقلاب و امام خیلی ها زندگی شخصی خود را رها کرده اند، داوطلبانه به جبهه رفتند .
وی افزود : خیلی از شهدای رابر در قلب من جا داشتند ، شهید قباد شمس الدینی ، شهید عیسی حیدری ، شهید علیمرادپور، شهید آقاملایی ،‌شهید سلاجقه ، شهید ژاله ، شهید احمد سلیمانی که واقعا برجسته بودند.

سردار سلیمانی ضمن بیان این که رابر حقش را طریق سپاه به انقلاب ادا کرد، گفت : سپاه رابر کارنامه خیلی درخشانی دارد ، از اینجا صدها هزار شهیدتشییع شدند و هزارن نفر به سوی جبهه ها بدرقه شدند.
وی توصیه کرد : که درب سپاه را به روی بنیانگذاران سپاه همیشه باز نگه دارید ،همه افتخارات سپاه مال آنهاست.
این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: پیشکسوتان دفاع و شهادت کارهای بزرگی کردند ، امروز مقرهای سپاه و بسیج باید خانه هایشان باشد . آنها را دعوت کنید آنها خاطرات و تجارب بسیار ارزنده ای دارند.
فرمانده سپاه قدس ابراز داشت: سپاه وظیفه خیلی مهمی دارد اولا پاسدار واقعاً یک افتخار است یک شغل هم نیست یک رسالت است اگر کسی پاسداری را به عنوان یک شغل انتخاب کندبه نظر من باید در قیامت جوابگوباشد.
سردار سلیمانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره سپاه، تصریح کرد : سپاه با هیچ ارگانی در کشور قابل مقایسه نیست، سپاه نقش محافظ یک شخصیت نسبت به کل انقلاب را دارد.
وی تشریح کرد: یک محافظ از یک شخصیت مراقبت می کند ، حتی اگر شخص خواب باشد ، محافظ بیدار است و خودش را سپر قرار می دهد که به او آسیبی نرسد .
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به تعبیر امام از سپاه که سپاه را یک ستون مطمئن خوانده بودند ، اعلام کرد: ستونهای دیگر وقتی می لغزند موقت به این ستون سپاه بسته می شوند ، حالا این ستون، ستون فرهنگ یا ستون اقتصاد باشد.
فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه حفظ انقلاب در مقابل تهاجمات مختلف بدون سپاه امکان پذیر نبود ، ابراز داشت : به تعبیر رهبری ستون سپاه ، ستون با دوامی است و قابل شکستن نیست لذا هرستونی که بلغزد موقتاٌ به ستون سپاه بسته می شود.
وی ادامه داد : آن چه موجب جذب مردم به سپاه شد ، فرهنگ حاکم بر آن است.
سردار سلیمانی تصریح کرد: سپاه اثرات معنوی گسترده ای دارد ، من به عنوان سپاهی با رفتار خود باید مردم را جذب کنم.
فرمانده سپاه قدس اظهار داشت: من در مسیر هواپیما دوست دارم به اصطلاح معروف یک آدم سوسولی که کنار دستم بنشیند . در مسیر من با او حرف می زنم و در آخر می گویم من سپاهی ام.
وی تاکید کرد: ما باید در رفتار با مردم ، خودمان را خدمتگذار مردم بدانیم و خضوع داشته باشیم.
سردار سلیمانی تشریح کرد: فکر نکنید خضوع و خشوع چیز کوچکی است ، این از اولین صفات متقین است.
وی ادامه داد: شما اگر در مجلس بزرگی پیرمردی وارد شد جا باز می کردیدبا کارمان تعلیم دادیم.

انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب