پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:18:09 - پنجشنبه 7 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جاده های کرمان بارانی است
در جاده کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت) به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور ۲۳ کیلومتری از مسیر فرعی،تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می‌شود. تردد وسایل نقلیه سواری در محور […]

در جاده کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت) به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور ۲۳ کیلومتری از مسیر فرعی،تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می‌شود. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، برابر آخرین اخبار دریافتی  در اکثر جاده های استان کرمان بارش باران گزارش شده است.

بنابر اعلام پلیس راهور بعلت بارش های اخیر در کرمان  حدفاصل کیلومتر  ۲۰۰ تا ۲۲۰ از جاده شهداد – نهبندان بعلت طغیان سیل تخریب شده است.
پلیس از رانندگانی که قصد تردد در این مسیررا دارند خواست تا اطلاع رسانی بعدی از مسیر کرمان- راور استفاده کرده ، ضمن اینکه مسیر شهداد تا منطقه گردشگری کلوت ها باز بوده و تردد در حال انجام می باشد.

همچنین در جاده کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)  به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور ۲۳ کیلومتری از مسیر فرعی،تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می‌شود. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

لازم به ذکر است اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۶ الی۷ صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

آخر هفته بارانی

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب