پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:16:05 - دوشنبه 11 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیش بینی هوای استان کرمان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین
در استان کرمان، بارش باران بصورت پراکنده پیش بینی می شود. وزش باد نسبتا شدید در روزهای پایانی تعطیلات دور از انتظار نیست. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا”، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با نزدیک شدن سامانه بارشی از روز چهارشنبه رگبار باران به همراه رعدوبرق و وزش باد از […]

در استان کرمان، بارش باران بصورت پراکنده پیش بینی می شود. وزش باد نسبتا شدید در روزهای پایانی تعطیلات دور از انتظار نیست.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا”، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با نزدیک شدن سامانه بارشی از روز چهارشنبه رگبار باران به همراه رعدوبرق و وزش باد از جنوب غرب آغاز شده و بتدریج مناطق غرب، مرکز، شمال، شمال شرق، شرق و جنوب کشور را در بر می گیرد.  لذا وضعیت هوای استان های کشور از روز چهارشنبه به شرح زیر اعلام می شود:
چهارشنبه ۹۳/۰۱/۱۳: بارش برف در استان چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ارتفاعات اصفهان و بارش باران در سایر مناطق اصفهان و همچنین در استان های خوزستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی،ایلام، یزد، کرمان، بوشهر و بصورت پراکنده در استان های تهران، البرز و قم پیش بینی می شود. شدت بارش در استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری  می باشد که همراه با رگبار و رعدوبرق شدید خواهد بود.
پنجشنبه ۹۳/۰۱/۱۴ : بارش باران در استان های گیلان، مازندران، کردستان، زنجان ، قزوین، تهران، البرز، قم، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان، چهارمحال بختیاری، بوشهر، هرمزگان که در استانهای گیلان و مازندران همراه با کاهش دما نیز خواهد بود.
جمعه ۹۳/۰۱/۱۵ : بارش باران در استان های هرمزگان، جنوب فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی پیش بینی می شود.

هوای 13 فروردین

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب