پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:40:18 - سه شنبه 12 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجتماع بزرگ فاطمیون ۱۴ فروردین ۹۳ در رابر
این اجتماع درروز پنج شنبه  ۱۴ فروردین ماه و همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) از ساعت ۹ صبح درصحن مقدس امامزاده  سید مرتضی  رابربرگزار می‌شود . به گزارش ” صبح رابر” مراسم  سوگواری یاس نبوی همزمان با دومین یادواره رهروان یاس نبوی ،  شهید ابوسعیدی پنج شنبه ۱۴ فروردین سال ۹۳ […]

این اجتماع درروز پنج شنبه  ۱۴ فروردین ماه و همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) از ساعت ۹ صبح درصحن مقدس امامزاده  سید مرتضی  رابربرگزار می‌شود .

به گزارش ” صبح رابر” مراسم  سوگواری یاس نبوی همزمان با دومین یادواره رهروان یاس نبوی ،  شهید ابوسعیدی پنج شنبه ۱۴ فروردین سال ۹۳ از ساعت ۹ صبح باسخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صادقی در جوار حرم مطهر امامزاده سید مرتضی رابر برگزار می گردد.

سمبل و نمونه ای از ارادت واقعی این مردم به ائمه اطهار در میان سایر شهرهای ایران اگر نمونه نباشد کم نظیر است و در همین خصوص همچنین در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)  مراسم  تشییع جنازه نمادین و شام غریبان حضرت زهرا (س) ۱۴ فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء از مسجد جامع  تا گلزار مطهر شهدای گمنام ،این روز را با  عزاداری و حزن و اندوه زنده نگه می دارند.

‌یکی از مهمترین درجه‌های تقوا اظهار محبت به اهل بیت (ع) در ایام ولادت و شهادت آنها است، حرمت‌ها در ایام فاطمیه باید حفظ شود ، اظهار ادب به حضرت زهرا (س)، امنیت، برکت و عزت را برای جامعه به همراه دارد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب