پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:20:00 - چهارشنبه 13 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بارش باران بهاری در روز طبیعت به چهره طبیعت رابر جان تازه ای بخشید
به گزارش ” صبح رابر ” سیزدهمین  روز بهار ، روز هم‌نشینی با سبزه‌ها و گل‌ها.باران بهاری ، رنگ و بوی بهار ی به طبیعت بخشید ، اگر چه در  اکثر روزهای بهاری۹۳ آسمان شهرستان رابر بارانی بود ، بارش رحمت الهی در چنین روزی جای  شکر گزاری دارد  . بهار فرصتی است برای تأمل […]

به گزارش ” صبح رابر ” سیزدهمین  روز بهار ، روز هم‌نشینی با سبزه‌ها و گل‌ها.باران بهاری ، رنگ و بوی بهار ی به طبیعت بخشید ، اگر چه در  اکثر روزهای بهاری۹۳ آسمان شهرستان رابر بارانی بود ، بارش رحمت الهی در چنین روزی جای  شکر گزاری دارد  .

بهار فرصتی است برای تأمل در راز آفرینش و نوروز نوید بخش حلول بهار است ، بهار ، درس خداشناسی و معاد و تحول و رشد و تکامل است ، اگر انسان ها از این طبیعت زیبا درس بیاموزند ، در حقیقت  اعتقاد به رستاخیز را آموخته اند .

آنان که طعم توحید را چشیده اند  ، در ایام  دل انگیز و پر نشاط آغاز بهار به پیروی از امامان معصوم (ع) آیاتی از قرآن همچون آیه زیر را تلاوت کرده و مفاهیم آن را در اعماق جانشان دریافت می کنند که : ان فی خلق السموات و الارض و اختلاف الیل و النهار لایات لاولی الالباب ( سوره آل عمران آیه ۱۹۰) همانا در خلقت آسمان ها و زمین و آمد و شد شب و روز ، قطعا نشانه هایی از خداوند برای صاحبان اندیشه است .

روز طبیعت روز جشن شگفت انگیزی است  واین روز در رابر با بارش رحمت الهی همراه شد  همانطور که بارش باران گرد و غبار را از چهره گل ، گیاه، شاخ و برگ درختان  می زداید و به آنها اجازه نفس کشیدن می دهد و به روحشان طراوت و تازگی می بخشد، اهل بیت و امامان معصوم(ع)  هم مثل باران ، غم اندوه را از دل مومنین  می زدایند ، و به زندگی هایمان ، طراوت و سرزندگی  می بخشد.

بهار شکوفایی انسان، استقرار یگانه‌پرستی و عدالت در جهان است که به دست موعود الهی ـ امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ برپا خواهد شد.

گزارش تصویری از طبیعت رابر در روز طبیعت

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب