پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:09:22 - جمعه 15 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آسمان رابر هم با عزاداران رابری گریست
به گزارش ” صبح رابر“آسمان نیز در سال روز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) ابری شد و از ساعات آغازین صبح پنج شنبه در حال باریدن کرد و بغض گلوگیرش را آزاد کرد و در ماتم یگانه دخت رسول خدا حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها بگریست و اینگونه آسمان هم بغضش را […]

به گزارش ” صبح رابر“آسمان نیز در سال روز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) ابری شد و از ساعات آغازین صبح پنج شنبه در حال باریدن کرد و بغض گلوگیرش را آزاد کرد و در ماتم یگانه دخت رسول خدا حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها بگریست و اینگونه آسمان هم بغضش را شکست و ساعت‏ها در عزای جده ام حضرت زهرا سلام الله گریست.

در سال روز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) آسمان رابر از ساعات اولیه صبح پنج شنبه  تمام ابری همراه با بارش شدید باران، اجتماع بزرگ و پرشور عزاداران فاطمی را از جوار مطهر امامزاده سید مرتضی  به حسینیه جواران رابر انتقال داد و شروع برنامه عزاداری سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام از ساعت ۱۱ صبح  شد، خیل عظیمی از عزاداران با وجود بارش باران و سردی هوا با حضور در حسینه جواران  در مراسم عزاداری فاطمه الزهرا (س) گریستند. و هوای ابری بارانی،در بعضی از ساعات  همراه با وزش باد ، رعدو برق و  تگرگ  شهر را حزن انگیزتر کرد. دل‌های عزاداران فاطمی را بارانی‌تر کرد.

و همچنین بدلیل نامساعد بودن هوا ،مراسم شام غریبان حضرت زهرا (س) در مسجد جامع برگزار شد .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب