پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:10:18 - سه شنبه 19 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شرکت وابسته به موسسه ی مولی الموحدین زیر ذره بین شورای حفظ حقوق بیت المال
شرکت عمران علوی از شرکت های زیرمجموعه‌ی موسسه خیریه مولی الموحدین است پس از افشاگری های فراوان مسئولین و رسانه ها زیر ذره بین شورای حغظ بیت المال قرار گرفت. به گزارش “ صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، در ماه‌های اخیر اسناد زیادی توسط رسانه‌‌های استان در خصوص موسسه خیریه مولی […]

شرکت عمران علوی از شرکت های زیرمجموعه‌ی موسسه خیریه مولی الموحدین است پس از افشاگری های فراوان مسئولین و رسانه ها زیر ذره بین شورای حغظ بیت المال قرار گرفت.

به گزارش “ صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، در ماه‌های اخیر اسناد زیادی توسط رسانه‌‌های استان در خصوص موسسه خیریه مولی الموحدین و شرکت‌های اقماری وابسته به آن منتشر شده است که بلاخره روزگذشته دادستان کرمان در رابطه با بررسی این موضوع خبر داد.

یدالله موحد دادستان کرمان گفت : موضوع هفت باغ کرمان در شورای حفظ حقوق بیت المال کرمان به عنوان یکی از طرح‌های عمرانی و تفریحی حاشیه شهر کرمان در مسیر اتوبان کرمان به ماهان و بررسی موضوعات و مسائل مرتبط با آن در دستور کار شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان قرار گرفت.

موحد افزود: درخواست اهالی یکی از روستاهای حاشیه‌ای درباره جاده دسترسی به این اتوبان، تغییر کاربری اراضی زراعی حاشیه طرح هفت باغ و همچنین بررسی وضعیت مالی شرکت عمران علوی کرمان به عنوان مجری این طرح در شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین چندی پیش دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در گفتگو با بوتیا در رابطه با انتشار اسنادی در مورد موسسه اقتصادی مولی الموحدین گفت : به زودی در صحن علنی مجلس موضوع موسسه مولی الموحدین با اسناد معتبر مطرح می شود.(لینک خبر)

 نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد : با همکاری مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی کلیه اسناد و مدارک مربوط به موسسات اقتصادی مشابه از سراسر دنیا و همچنین اسناد معتبر مربوط به این موسسه نیز جمع آوری و فراهم شده است. ان شاء الله به زودی در صحن علنی مجلس با طرح موضوع موسسه مولی الوحدین در خصوص شفاف سازی حساب های مالی آن اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

شایان ذکر است ، این شرکت به عنوان مجری پروژه هفت باغ علوی که چندی قبل رد پای «شهرام جزایری» نیز در تصرف زمین‌های آن به چشم خورد، همیشه با حاشیه‌‌های زیادی همراه بوده و همواره شایعاتی به دنبال خود داشته است؛ از جمله این شایعات، انتشار خبر خرید زمین‌‌های ملی با قیمت بسیار پایین و با استفاده از رانت ناشی از نفوذ مدیران ارشد استان در موسسه خیریه‌ی مذکور و شرکت های وابسته ی  آنو  نیز واگذاری این زمین‌ها به قیمتی بسیار بالاتر به مردم است.

انتهای پیام / اختصاصی بوتیا / ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب