پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:57:30 - شنبه 23 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کلاهبردار حرفه ای در رابر دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رابر از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد. به گزارش ” صبح رابر ” به  نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سروان داراب قنبری اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری۱۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی وی، موضوع به شکل ویژه […]

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رابر از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ” صبح رابر ” به  نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سروان داراب قنبری اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری۱۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی وی، موضوع به شکل ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت جرم بوقوع پیوسته و به منظور پیشگیری از اشاعه و ادامه این روند، اکیپ ویژه ای بسرعت برای شناسایی کلاهبردار تشکیل شد.

قنبری ادامه داد: بلافاصله ماموران با تحقیقات گسترده و هماهنگی مقام قضایی موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

وی بیان کرد: فرد کلاهبردار از بی سوادی و کهولت سن شاکی استفاده کرده و هنگام انتقال وجه با جعل حساب بانکی موجودی آن را به حساب خود انتقال داده است.

جانشین فرمانده انتظامی رابر، گفت: جاعل در بازجویی ها به بزه انتسابی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام / ش

 

بر چسب ها: ,
  1. xx   اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳  

    واقعا مسئولین رابر خیلی دل سوز شهر شان هستند بخصوص افراد بافتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مشکل مردم رابراین هست که غریب پرست هستند و به همین دلیل کارمندان شهرداری را از شهرستان بافت و بزنجان استخدام کردند یعنی در رابر هیچ فرد بیکاری نیست یا در رابر هیچ تحصیل کرده ای نیست

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب