پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:39:49 - یکشنبه 24 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هنرمندان از وزیر ارشاد گلایه کردند
ساعاتی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدن آثار هنرمندان نمایشگاه “سیری در هنر معاصر ایران” به موزه‌های هنرهای معاصر تهران رفت. به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیر ارشاد به همراه معاونت هنری، مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی از موزه‌ی هنرهای معاصر تهران بازدید کرد. بنابر این گزارش در […]

ساعاتی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدن آثار هنرمندان نمایشگاه “سیری در هنر معاصر ایران” به موزه‌های هنرهای معاصر تهران رفت.

به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیر ارشاد به همراه معاونت هنری، مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی از موزه‌ی هنرهای معاصر تهران بازدید کرد.

بنابر این گزارش در بخش اول بازدید از نمایشگاه سیری در هنر معاصر ایران ایرج اسکندری درباره‌ی آثارش و المان‌هایی که برای خلق اثر استفاده کرده توضیحاتی را ارائه کرد.

وی همچنین به اهمیت استفاده از المان‌ها در خلق تابلو‌هایی ماندگار اشاره کرد.

در بخش دیگر بازدید وزیر ارشاد از این نمایشگاه کاظم چلیپا اشاره‌ای کوتاه به آثارش کرد و گلایه‌های طولانی تری را مطرح کرد.

وی از وزیر ارشاد درخواست اضافه نمودن فضای جدا شده از موزه‌ی هنرهای معاصر تهران را داشت و همچنین به کم بودن فضای موزه برای نمایشگاه آثار هنری اشاره کرد.

گفتنی است این اولین بازدید وزیر ارشاد از نمایشگاه سیر در هنر معاصر ایران است که حدود ۲ ماهی است در موزه ی هنرهای معاصر تهران و تنها ۵ روز به پایان این نمایشگاه باقی مانده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب