پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:55:03 - یکشنبه 24 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شواهدی مبنی بر شهادت دانایی فر وجود ندارد/ باید از مولوی عبدالحمید درباره سکوتش در اقدامات تروریستی گذشته سوال نمود
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قرائنی مبنی بر شهادت دانایی فر به دست مسئولین ایرانی نرسیده است و نمی توان ایشان را شهید نامید و یا مدفون شدن وی در خاک سیستان و بلوچستان را تائید نمود. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از صبح توس،علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی […]

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قرائنی مبنی بر شهادت دانایی فر به دست مسئولین ایرانی نرسیده است و نمی توان ایشان را شهید نامید و یا مدفون شدن وی در خاک سیستان و بلوچستان را تائید نمود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از صبح توس،علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت مرزبان ربوده شده جمشید دانایی فر گفت: شهادت و زنده بودن دانایی فر هنوز برای مسئولین ایرانی ثابت و روشن نشده است.

 

وی با بیان اینکه با تجربه ای که از گروهکهای تروریستی همچون جیش العدل در منطقه داریم، آنها اقدامات خود را در سایتهای خبری و اجتماعی منتشر می کنند افزود: جیش العدل هنوز شهادت دانایی فر را به طور قطع در رسانه های خود اعلام نکرده است.

 

 مسئولان تا روشن شدن وضعیت دانایی فر، پیگیری های خود را ادامه دهند

 

بروجردی تصریح کرد: تا روشن شدن وضیعت دانایی فر باید مسئولان وزارت کشور، پیگیری های خود را با مسئولین پاکستانی بطور جدی ادامه دهند و امیدواریم جمشید دانایی فر همچون ۴ مرزبان آزاد شده به خانواده خود بازگردد.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قرائنی مبنی بر شهادت دانایی فر به دست مسئولین ایرانی نرسیده است و نمی توان ایشان را شهید نامید و یا مدفون شدن وی در خاک سیستان و بلوچستان را تائید نمود.

 

بروجردی در خصوص برجسته کردن نقش مولوی عبدالحمید در آزادی مرزبانان توسط رسانه های ضدانقلاب و اصلاحات گفت: برجسته کردن نقش فردی که در آزادی مرزبانان تاثیری نداشته، سخن بدی است.

 

برجسته کردن نقش عبدالحمید در آزادی مرزبانان توطئه غرب است

 

وی افزود: ایشان مدت زیادی در منطقه سیستان و بلوچستان حضور دارند و در گروگان گرفتن های سابق وارد عمل نمی شده اند و احساس مسئولیتی را بر عهده خود نمی دانستند.

 

وی اذعان کرد: تمامی پیگیری های مربوط به آزادی مرزبانها توسط وزارت کشور و شورای عالی امنیت ملی انجام شده است و برجسته کردن نقش مولوی عبدالحمید در آزادی مرزبانان توطئه غرب باید دانست.

 

 باید از مولوی عبدالحمید درباره سکوتشان در اقدامات تروریستی گذشته سوال نمود

 

وی با اشاره به اینکه بنابر سخن رسانه های بیگانه ایشان نفوذ بسیاری را در سیستان و بلوچستان دارند گفت: باید از ایشان درباره ی سکوتشان درباره ی اقدامات گروه های تروریستی در منطقه طی سال های گذشته سوال نمود.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درخصوص سخنان رهبری در جمع متخصصان هسته ای و عدم توقف و تعلیق تحقیق و توسعه فناوری هسته ای بیان کرد: عدم تعطیلی و تعلیق تمامی مراکز هسته ای جزء خطوط قرمز مذاکرات هسته ای است.

 

 در هیچ زمانی عقب نشینی نخواهیم کرد

 

بروجردی با بیان اینکه بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب مذاکرات باید ادامه یابد گفت: مذاکرات هسته ای برای ملت ایران همچون صحنه دفاع مقدس میدان حفظ منافع نظام جمهوری اسلامی است و در هیچ زمانی عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: مذاکره کنندگان ایرانی باید از تمامی منافع ملت ایران دفاع کنند و از تعطیلی تمامی مراکز هسته ای جلوگیری کنند.

 

وی در خصوص نتیجه مذاکرات اذعان کرد: نتیجه و عدم نتیجه مذاکرات به نفع نظام جمهوری اسلامی است و عدم نتیجه مذاکرات، دولتهای مدعی تفاهم و گفتگو را به جهانیان نشان خواهد داد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب