پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:32:49 - دوشنبه 25 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۸۰۵ هزار خانوار کرمانی واجدشرایط ثبت‌نام دریافت یارانه هستند
معاون استاندار کرمان گفت: ۸۰۵ هزار خانوار کرمانی واجد شرایط ثبت‌نام دریافت یارانه هستند، اما لزومی برای نام‌نویسی همه وجود ندارد. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس، محمد تکلوزاده  در جلسه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در استان کرمان اظهار داشت: ۸۰۵ هزار خانوار در استان کرمان واجد شرایط ثبت‌نام دریافت یارانه هستند و […]

معاون استاندار کرمان گفت: ۸۰۵ هزار خانوار کرمانی واجد شرایط ثبت‌نام دریافت یارانه هستند، اما لزومی برای نام‌نویسی همه وجود ندارد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از فارس، محمد تکلوزاده  در جلسه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در استان کرمان اظهار داشت: ۸۰۵ هزار خانوار در استان کرمان واجد شرایط ثبت‌نام دریافت یارانه هستند و ۷۰۰ مرکز در استان کرمان ثبت‌نام متقاضیان را انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، دفاتر آی‌سی‌تی روستایی، دفاتر پشخوان دولت، پست بانک، پلیس + ۱۰ و دفاتر سیار از متقاضیان دریافت یارانه در کرمان نام‌نویسی به عمل می‌آورند.

قائم مقام ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در استان کرمان ادامه داد: به غیر از موارد جزئی گزارش قطعی یا کندی اینترنت در استان کرمان نداریم و نام‌نویسی از متقاضیان به صورت آرام در حال انجام است و تراکمی در دفاتر نداریم.

تکلوزاده خاطر نشان کرد: اطلاعات مربوط به نام‌نویسی متقاضیان دریافت یارانه در شهرستان‌های تابعه استان کرمان را به صورت مرتب از طریق فرمانداری‌ها رصد می‌کنیم.

وی بیان داشت: ۱۱ کارگروه تخصصی بعد از ثبت‌نام در سطح وزارتخانه‌ها فعال می‌شود که این کارگروه‌ها در استان‌ها هم تشکیل می‌شود و شامل کمیته‌های مختلف از جمله امنیتی، انتظامی، بازار و انرژی است.

تکلوزاده اظهار داشت: بعد از پایان نام‌نویسی متقاضیان دریافت یارانه فرصت یک ماهه برای اعتراض اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام / ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب