پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:38:33 - دوشنبه 26 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اندراحوالات خرید نوروزی در رابر
با نزدیک شدن به پایان سال، خرید نوروزی یکی از دغدغه‌های مردم است،  در بررسی میدانی از استقبال مردم نسبت به سال گذشته را از فروشندگان جویا شدیم. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از “مدار ۲۰۹ “با نزدیک شدن به پایان سال، خرید نوروزی یکی از دغدغه‌های مردم است،  در بررسی میدانی از […]

با نزدیک شدن به پایان سال، خرید نوروزی یکی از دغدغه‌های مردم است،  در بررسی میدانی از استقبال مردم نسبت به سال گذشته را از فروشندگان جویا شدیم.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از “مدار ۲۰۹ “با نزدیک شدن به پایان سال، خرید نوروزی یکی از دغدغه‌های مردم است،  در بررسی میدانی از استقبال مردم نسبت به سال گذشته را از فروشندگان جویا شدیم که اکثر مغازه داران گفتندسال گذشته بهتر از امسال بود، امسال وضعیت بازار خراب است انگار نه انگار که عید است قدرت خرید مردم پایین آمده و مردم اکثراً برای فرزندانشان خرید می کنند و تنها به فکر معیشت و زندگی روزمره شان هستند .قیمت های کالاها نسبت به سال گذشته گرانتر است و بعضی از کالاها که از سال گذشته در مغازها وجود دارد  قیمت  ها آن کالا و اجناس ثابت  ماند.

 

خانم خیاط  رابری به خبرنگار ما گفت : ۹ ساله خیاطی می کنم  ، اخیراً کیفیت  اجناس  خارجی پایین آمدو قیمت های آن ارزان تر شده ،  کیفیت جنس ایرانی به نسبت کیفیت جنس چینی بهتر  شده مردم رابر بیشتر نسیه ای خرید می کنند  و نقدینگی مردم کم شده در این دو سالی که مغازه دارم یک نفر از صنف یا بازرگانی برای نظارت نیامده است ، قیمت اجناس مغازه تا مغازه فرق  می کند  یه جنسی با همان کیفیت  در مغازه های اول و آخر شهر  قیمت ها یشان ثابت نیست  و هیچ نظارتی در کار نیست.

 

فروشنده خوارو بار فروشی رابر گفت : استقبال مردم زیاد جالب نیست مردم منتظر ارزانی محصولات هستند مردم در حال حاضر بیشتر آجیل و شرینی و میوه می خرند.

DSC02761

 

فروشنده و مغازه دار  کیف و کفش گفت :۱۰ سال مغازه دارم ، امسال کیفیت جنس ایرانی بهتر از جنس خارجی و چینی شده ، نسبت به سال گذشته قیمت ها گرانتر شد و قدرت خرید مردم کمتر ،  اکثر مغازه ها چک برگشتی دارند نمی توانیم جنس هایمان را زیر قیمت مصوب بفروشیم . مسئولین راهکاری به وجود بیاورند و قیمت ها را به روزهای اول برگردانند

DSC02768

.

 

فروشنده و مغازه دار محصولات طبیعی گفت : ۲۰ سال مغازه دارم امسال بازار محصولات طبیعی عادی است ، کیفیت محصولات بستگی به وارد کننده دارد ، نقدینگی مردم کم شده و افت بازار احساس می شود ، سوغات این شهرستان گردو ، عسل ، و محصولات لبنی است از مسئولین می خواهم به فکر مردم باشند و تا جایی که امکان دارد به نظارت ها بهتر شود .

DSC02769

 

فروشنده لوازم خانگی گفت : ۲۷ سال مغازه دارم در حال حاضر کالاهای ایرانی بیشتر از کالاهای خارجی در مغازه دارم و کیفیت این کالاها نسبت به گذشته بهتر شده است . انتظار می رفت با نزدیک شدن عید نوروز استقبال مردم بیشتر شود ولی اینگونه نبود .

DSC02764

 

فروشنده یوشاکی در رابر گفت ۲۵ سال مغازه دارم کیفیت اجناس نسبت به سال قبل پایین تر است و استقبال مردم کمتر به گذشته کمتر شده اکثراً برای فرزندانشان خرید می کنند قیمت ها ثابت و تغییر نکرده است

DSC02760

 

میوه فروش  رابر گفت :در جنین روزی سال گذشته ما  دو کامیون میوه خالی کرده بودیم ولی امسال با وجود وانت بارهایی که در سطح شهر  هستند ، تا این زمان هم همان میوه های قبلی فروش نرفته از شهرداری خواستیم پیگیری کنند ولی هیچ اقدامی تا الان صورت نگرفته با این وجود چرا ما عواض به شهرداری بدهیم.

DSC02780

 

همچنین توزیع گسترده میوه شب عید با نرخ‌های مصوب بازار،از روز ۲۵ اسفند ماه همزمان با  سراسر کشور ،در رابر هم آغاز شد .  مردم قیمت میوه های تنظیم بازاری را به نسبت کیفیت آن بالا می دانند، البته برخی ها نیز معتقدند که پرتقال های عرضه شده در سطح شهر به خصوص وانت بارهایی که این روزها با تردد در کوچه  و خیابان، میوه مرغوب و با قیمت مناسب عرضه می کنند، برای خرید با صرفه تر هستند.

انتهای پیام /

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب