ارسال ۲۰۰۰ باکس آب معدنی به خلیج فارس
رزمایش پدافند تداوم کارکرد نانواییهای در رابر
۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بافت، رابر و ارزوئیه به مناقصه میرود
بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از چند طرح اشتغالزایی در سطح شهرستان
جوابیه شهابی، مسئول جایگاه پمپبنزین، درباره علت صفهای طولانی سوخت
برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رابر همزمان با روز مشاغل خانگی و تولیدات خانواده محور
معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد
اعتراف سارق حرفهای احشام به۴۰ رأس گوسفند سرقتی
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
«جنگ رمضان»؛ میدان تربیت نسل انقلابی
معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد
هلالاحمر رابر؛ حامی بیماران خاص
حضور ۲۸۰ دانشآموزان رابری در مراسم معنوی اعتکاف
به گزارش” صبح رابر ” آدینه این هفته با مراسم پرفیض دعای ندبه ،۲۹ فروردین به مناسبت سالروز دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، جزء به یاد ماندنی ترین و باشکوه ترین روزهای سال ، با حضور مداح برجسته کشوری حاج مهدی منصوری در جمع پرشور عاشقان حضرت مهدی(عج) در محل مسجد صاحب الزمان رابر ،ساعت ۷ صبح با همکاری هئیت امنای مسجد صاحب الزمان برگزار می گردد .
یکی از تکالیف و آداب شیعیان در عصر غیبت، ناله کردن و نُدبه نمودن و تاسف خوردن به غیبت «امامشان» است.
نام مهدی صاحب الزمان (عج) حلاوت هر صبح جمعه است و حدیث مهدی زهرا(س) ندبه آدینه ها.
کاش گفتن و شنیدن از تو سهم همه ثانیهها باشد!
کاش سینهمان صندوق صدقهای شود و قلبمان سکهای نذر سلامتت!
و یادآوریت همه دقایق را پر کند و خدمت به تو انگیزه همه حرکتها شود!
کاش دردمان همیشه با توسل به تو آرام گیرد و دستمان جز به دعا برای تو به آسمان نرود!
کاش بسان عاشورا که ضجه میزنیم به مظلومیت امام شهیدمان، بگرییم هر روز و شب بر غریبی و مظلومی امام زنده خویش!
کاش در اصرار دعا به امور دنیوی، برای آن وجود نازنین هم زود دست از دعا بر نمیداشتیم!
کاش محض وجود خود حضرت، نه برای حوائج خویش ندبه کنیم!
کاش حال و هوای همیشه دلمان به رنگ سحر جمعه باشد!
کاش انتظار تو رنگی باشد که از نافرمانیت بازمان دارد!
اللهم عجل لسیدنا الغریب الفرج
انتهای پیام /










الهم عجل لولیک الفرج.
امیدوارم این گونه مراسمات در رابر مداومت داشته باشد.انشاالله