پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:18:42 - شنبه 30 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعای ندبه ۲۹فرودین سال ۹۳ رابر با نوای حاج مهدی منصوری/ حاج مهدی منصوری : دعای ندبه تجدید عهدی است با امام زمان (عج)
حاج مهدی منصوری در جمع عاشقان مهدی (عج) در مسجد صاحب الزمان رابر اظهار داشت : دعای ندبه تجدید عهدی است با امام زمان (عج) ، دعای ندبه ضجه احساسی نیست ،یک حرکت و زمینه سازی برای مولای مان است . به گزارش ” صبح رابر ” آدینه این هفته رابر با مراسم پرفیض دعای […]

حاج مهدی منصوری در جمع عاشقان مهدی (عج) در مسجد صاحب الزمان رابر اظهار داشت : دعای ندبه تجدید عهدی است با امام زمان (عج) ، دعای ندبه ضجه احساسی نیست ،یک حرکت و زمینه سازی برای مولای مان است .

به گزارش ” صبح رابر ” آدینه این هفته رابر با مراسم پرفیض دعای ندبه با حضور مداح برجسته کشوری حاج مهدی منصوری و سخنرانیحجت الاسلام والمسلمین ایمان مهدیپور  در جمع پرشور عاشقان حضرت مهدی(عج)  در محل مسجد صاحب الزمان رابر با همکاری هئیت امنای مسجد صاحب الزمان و پایگاه بسیج مسجد صاحب الزمان رابر برگزار گردید.

حاج مهدی منصوری در جمع عاشقان مهدی (عج)در مسجد صاحب الزمان رابر اظهار داشت : دعای ندبه تجدید عهدی است با امام زمان (عج) ، دعای ندبه ضجه احساسی نیست ،یک حرکت و زمینه سازی برای مولای مان است .

وی افزود : هر روز معنای دعای ندبه را کامل بخوانید، پیام دعای ندبه سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی است و باالخص دعای ندبه پر از وظایفی است که ما برای فرج مولای مان داریم  .

حضرت زهرا (س) : دلی شکسته تر از من در آن زمانه نبود / در این زمان دل فرزند من شکسته تر است .

لازم به ذکر است بعد از دعای ندبه  منظری توکلی نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه ضمن خیر مقدم به محضر حاج مهدی منصوری ،از همه بنیان گذاران این مراسم قدردانی کرد .

 گزارش تصویری از مراسم دعای ندبه ۲۹ فروردین ۹۳ در مسجد صاحب الزمان رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب