پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:37:43 - یکشنبه 31 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سخن از مادران نمونه
یاداشت به گزارش “ صبح رابر” تصمیم گرفتم در این ایام پر خیر برکت در شهرستان رابر گذری کنم و مسن ترین خانم را پیدا  و با او صحبتی کنم اما با خودم فکر کردم، بگذار از بانویی که از لحاظ علمی ، فرهنگی و … الگوست را معرفی کنم ولی هر چه فکر کردم […]

یاداشت

به گزارش “ صبح رابر” تصمیم گرفتم در این ایام پر خیر برکت در شهرستان رابر گذری کنم و مسن ترین خانم را پیدا  و با او صحبتی کنم اما با خودم فکر کردم، بگذار از بانویی که از لحاظ علمی ، فرهنگی و … الگوست را معرفی کنم ولی هر چه فکر کردم بازم رسیدم به مادرانی که داغ چندین عزیز را بر شانه های صبور خود پذیرفتند و دائماً به یاد جوان عزیزشان هستند .

آری مادرانی که عزیز خود را در دامن پر مهر خود پروراندند و حال که می بایست عصای پریشان باشند آنها را رهسپار میدانی کردند که راه عزت و عظمت ایران بزرگ اسلامی را به ارمغان داشت .

آری  ،مادران شهدا ، بانوانی هستنداز همه حیث الگو ، آنانی که تمثیل همه خوبیها ، صفاها ، صمیمیت ها ، و مهربانی هایی هستند که نامشان همچنان بر لوح نورانی و درخشان این انقلاب می ماند .

امروز هنوز مادران شهیدی هستند که از عزیزشان بی خبرند ، مهمانان ویژه شهرستان را می گویم ، شش شهید گمنامی که مهمان شهرمان رابر هستند و مادری دارند که در این ایام چشم انتظار ،  خدایا کی از سفر بر می گردد . این بود که در این ایام ولادت بزرگ بانوی جهان اسلام ، دخت نبوت ،همسر ولایت ، مادر امامت ، بانوی محشر ، حضرت فاطمه  زهرا علیها سلام ، وفرزند مکتبش امام خمینی (ره) را به همه شیعیان تبریک عرض نمایم . مخصوصاً مادران شهیدی که الگوی همه جامعه زنان اسلامی در عصر حاضر ند .

حضرت فاطمه (س) اسوه‌ی همه است، اسوه‌ی عهد و عصر خاصی‌ نیست. هر چه زمان ما را از عصر او دورتر کند، بیشتر به او نیازمند خواهیم شد. ما هم‌چنان از چشمه‌ی جوشان او مینوشیم بعد از ما نیز نسل‌های‌ آینده بر کناره‌ی این چشمه زانو خواهند زد. شاید از این روست که امام زمان(عج) همان نجات‌دهنده‌ی بشر در آخرالزمان فاطمه(س) را اسوه‌ی خویش میخواند؛ زیرا نیازها و مسایل جامعه‌ی امام عصر(عج) را سیره و سلوک فاطمه(س) پاسخ میدهد «وفی‌ ابنه رسول الله(ص) لی‌ اسوه حسنه‏»

 ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است، ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است .

انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب