پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:10:49 - یکشنبه 31 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حقوق بشر امریکایی یعنی آزادی عده ای خاص برای حکومت همه جانبه و آزادانه و استفاده ی بدون توجه به حقوق دیگران از منابع زمین و سرزمین ها
نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه : حقوق بشر امریکایی یعنی آزادی عده ای خاص برای حکومت همه جانبه و آزادانه و استفاده ی بدون توجه به حقوق دیگران از منابع  زمین و سرزمین ها . دکتر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم  بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی […]

نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه : حقوق بشر امریکایی یعنی آزادی عده ای خاص برای حکومت همه جانبه و آزادانه و استفاده ی بدون توجه به حقوق دیگران از منابع  زمین و سرزمین ها .

دکتر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم  بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی خبرنگار ” صبح رابر” درخصوص اینکه آیا کشوری که در عرصه های متعدد  فرهنگی و سیاسی دارای مشکل نقض حقوق بشر است می تواند برای حقوق بشر در عرصه های جهانی تصمیم گیری نماید، گفت : تاریخ حکومت آمریکا پر  از جنایات ضدبشری و نقض بشر  است نمونه بارز آن که فیلم ها و اطلاعات آن در سراسر جهان پخش شد  زندان ابو غریب  و زندان  گوانتانامو  می باشد.

 وی افزود : بنابراین حکومت آمریکا نمی تواند دم از حقوق بشر بزند و نمی تواند در عرصه های جهانی در زمینه حقوق بشر تصمیم گیرنده باشد .

منظری توکلی  در پاسخ به این سوال که آمریکا چه نوع حقوق بشری را می خواهد در جهان برقرار کند در حالی که خودش از حقوق بشر بهره ای نبرده است ،از این قواعد و حقوق بهره ای نبرده است، بیان داشت :اساس  کشور امریکا بر سرمایه داری و اصالت سرمایه بنا شده است بر این اساس از نظر دولت آمریکا حقوق بشر ی مورد نظر است که منافع دولت  آمریکا را تأمین کند ، و اساساً مردم و نوع بشر جایگاهی در این حقوق بشر ندارند .

وی ادامه داد : حقوق بشر امریکایی یعنی آزادی عده ای خاص برای حکومت همه جانبه و آزادانه و استفاده ی بدون توجه به حقوق دیگران از منابع  زمین و سرزمین ها .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب