پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:46:36 - یکشنبه 31 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برای رسیدن به اهداف بلند مدت باید به تقویت نیروهای درونی نظام بپردازیم
منظری توکلی علت نامگذاری امسال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نیز گفت : ما در این دو جبهه باید مقاومت وتلاش کنیم وبه تقویت نیروهای درونی نظام  بپردازیم تا بتوانیم به اهداف بلند مدت دست پیدا کنیم. دکتر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم  بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس […]

منظری توکلی علت نامگذاری امسال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نیز گفت : ما در این دو جبهه باید مقاومت وتلاش کنیم وبه تقویت نیروهای درونی نظام  بپردازیم تا بتوانیم به اهداف بلند مدت دست پیدا کنیم.

دکتر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم  بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی خبرنگار ” صبح رابر” درخصوص علت نامگذاری  شعار امسال اظهار داشت :مقام معظم رهبری  همیشه جاهای  که دشمن ممکن است نشانه رود و از ضعف ما استفاده کند  و باعث  ضربه زدن به مردم و انقلاب اسلامی شود را  مورد توجه قرار می دهند.برهمین اساس هر ساله در شعار سال گوشزد می کنند به مسئولین و مردم در چه مسیری باید حرکت  بکنند.

وی افزود : علت نامگذاری امسال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نیز همین امر است ما در این دو جبهه باید مقاومت وتلاش کنیم وبه تقویت نیروهای درونی نظام  بپردازیم تا بتوانیم به اهداف بلند مدت دست پیدا کنیم.

نماینده مردم سه شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، وظیفه ای مردم و مسئولین ،برای به  تحقق پیوستن شعار امسال ، عنوان کرد:  وظیفه همه مردم و مسئولین این است که بدون فوت وقت برای به تحقق پیوستن شعار امسال بصورت عملیاتی در صحنه های متفاوت فعالیت کند .

وی در پاسخ به اینکه کشور ایران در همه زمینه ها پیشرفت داشته، چرا با وجود تأ کید رهبر در سال های گذشته در زمینه اقتصاد ضعیف عمل شده است ، تصریح کرد:دو علت اصلی باعث شده اقتصاد در سال گذشته ضعیف شود ۱- تحریم های اقتصادی ، و دیگری مدیریت ضعیف دولتمردان در زمینه اقتصاد.

منظری توکلی در پاسخ به این سؤال که برنامه شما به عنوان نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه  در مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار امسال چیست ، خاطر نشان کرد :

وظیفه نماینده نظارت بر  عملکرد قوه مجریه از طریق پیگیری انجام فعالیت و برنامه ریزی صحیح در زمینه فعالیت های اجرایی  است ، ما از اول  انتخاب توسط مردم تلاش کرده ایم در همه این زمینه ها فعالیت کنیم ان شاالله در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

در پایان  وی افزود : امیدواریم در سال جدید همه ما از مردم و مسئولین در جهت تحقق شعار سال  که هدف سال نیز هست تلاش کنیم و ان شاالله بتوانیم در این مسر به خوبی حرکت کنیم .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب