پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:01:52 - یکشنبه 31 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن میلاد کوثر در حسینیه جامع رابر برگزار شد+عکس
آیین باشکوه جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور منظری توکلی  نماینده مردم شهرستان های بافت و رابر و ارزوئیه ،حجت الاسلام جعفری  امام جمعه رابر ، فرمانده سپاه رابر ، بانوان و بسیجیان  عصر شنبه در حسینیه جامع  رابر برگزار شد .   در این […]

آیین باشکوه جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور منظری توکلی  نماینده مردم شهرستان های بافت و رابر و ارزوئیه ،حجت الاسلام جعفری  امام جمعه رابر ، فرمانده سپاه رابر ، بانوان و بسیجیان  عصر شنبه در حسینیه جامع  رابر برگزار شد .

  در این مراسم منظری توکلی  ضمن تبریک به مناسبت ولادت  حضرت زهرا (س)  مطالبی در خصوص جایگاه و مقام زن و همچنین  اهمیت احترام به والدین  بیان کرد  .

منظری توکلی با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری در جمع بانوان که فرمودند :در پرداختن به مسئله  زنان نباید به مسئله درجه دو پرداخت، مسئله اشتغال زنان ، مسئله درجه دو است، نیز گفت : خوب همسرداری ، خوب فرزنداری وتربیت فرزند صالح ، مدیریت خانه ،  اداره خانه وظیفه اصلی خانم هاست.و اینکه عوامل سلب آرامش در خانه چه عواملی است.

 و ی در پایان با ذکر  داستانی در مورد  حضرت موسی (ع) و اینکه حضرت موسی (ع) از خداوند خواست ، همنشین خودرا  در بهشت ببیند ، خداوند آدرس یک قصاب را به حضرت موسی (ع) داد .  قصابی که به واسطه احترام به  مادر، دعای مادر قصاب را مستجاب کرد و فرزندش در بهشت همنشین حضرت موسی (ع) شود  .

در ادامه حجت الاسلام جعفری ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز  دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین تیریک  میلاد بنیان گذار جمهوری اسلامی  حضرت امام (ره) ،این ایام روز زن و هفته گرامی داشت مقام مادر  را گرامی  می داریم ،  تکریم مادران  و احترام به همسر جز وظایف همه انسان ها عنوان کرد .

  مرتضی جعفری به تفسیر سوره کوثر  پرداخت  و نیز بیان داشت : در جواب هر نعمتی که از خداوند گرفتید دو کار را باید در رأس قرار بدهید ،  یکی نماز  و دیگری قربانی کردن .

وی با اشاره به سوره کوثر به اینکه جواب دشمنان پیامبر(ص)  هم دادند ،تصریح نموند :  با ولادت حضرت زهرا (س) ،سوره کوثر در شأن حضرت فاطمه زهرا (س) نازل شد ،نسل امامت از حضرت زهرا (س)،  شیعیان و دوازده امام از نسل حضرت زهرا (س) است  و هر خوبی که  در دنیا هست به واسطه حضرت فاطمه (س) است  و هر چه بدی و شومی در دنیا هست به واسطه  آن کسانی که به حضرت زهرا (س) و پیامبر جسارت کردند و سالها ابتر هستند .

از دیگر برنامه های این مراسم مولودی خوانی و مدیحه سرای بود و همچنین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات فرمانده سابق بسیج  حوزه خواهران رابر قدردانی شد  .

 لازم به ذکر است در ابتدای مراسم فرمانده  ناحیه رابر ضمن  خیر مقدم و عرض تبریک  به مناسبت  سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و فرزند مکتبش امام خمینی (ره) اظهار داشت : حضرت زهرا (س) را  بهترین و کامل‌ترین الگو برای زنان مسلمان دانستند زیرا حضرت زهرا (س) تنها الگویی است که تمام‌ کمالات در بهترین شکل آن را دارد و از هرگونه نقصی مبراست.

وی چهار مورد مهم را عنوان کرد : مسجد ،  مدرسه ، منزل و محله ، این چهار مورد در زندگی مهم است . اگر امروز در مسجد حضور نیابیم ، مدرسه مناسب نباشد ، منزل جنگ و آشوب باشد ، محله هرج و مرج باشد ، زندگی دچار مشکل می شود .

 گزارش تصویری از جشن میلاد کوثر در حسینیه جامع  رابر

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب