پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:36:57 - سه شنبه 2 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بلاخره شیار ۱۴۳ به کرمان رسید
فیلم شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار و بازی حیرت برانگیز مریلا زارعی بلاخره به کرمان رسید و در دانشگاهای باهنر و علوم پزشکی کرمان اکران شد. به گزارش “صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار که روایت گر سالهای انتظار مادرانه ایست ، بلاخره […]

فیلم شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار و بازی حیرت برانگیز مریلا زارعی بلاخره به کرمان رسید و در دانشگاهای باهنر و علوم پزشکی کرمان اکران شد.

به گزارش “صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار که روایت گر سالهای انتظار مادرانه ایست ، بلاخره در استانی که تولید شده بود ، اکران شد.

 

عصر دیروز با اکران این فیلم در دانشگاههای باهنر و علوم پزشکی  خانه ی شهر کرمان که با استقبال بین ظیر دانشجویان کرمانی همرا بود ، فرصتی شد تا عوامل و بازیگران این فیلم در میان دانشجویان کرمانی حاظر شوند.

فیلم شیار ۱۴۳ در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبه‌رو شد.

مریلا زارعی نیز به خاطر بازی زیبا و هنرمندانه ی خود در این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر زن سی و دومین جشنواره ی فیلم فجر بدست آورد.

مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یدالله شادمانی، زهرا مرادی و علی نفیسی از دیگر بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم به  تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی ساخته شد.

شایان ذکر است ، در این فیلم بازیگران بومی کرمانی نیز ایفای نقش کرده اند.

انتهای پیام / نورا ش

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب