پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:38:06 - چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرمایه‌گذاری ۱٫۲ میلیارد دلاری در پروژه پتروشیمی کرمان
استاندار کرمان گفت: با راه‌اندازی پروژه پتروشیمی با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۲۰۰ هزار دلار تحول بزرگی در شرق کشور و استان کرمان ایجاد می‌شود. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “ ، علیرضا رزم‌حسینی  در آیین افتتاحیه نوزدهمین اجلاسیه مجامع محبین اهل بیت (ع) سراسر کشور در شهر باغین […]

استاندار کرمان گفت: با راه‌اندازی پروژه پتروشیمی با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۲۰۰ هزار دلار تحول بزرگی در شرق کشور و استان کرمان ایجاد می‌شود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “ ، علیرضا رزم‌حسینی  در آیین افتتاحیه نوزدهمین اجلاسیه مجامع محبین اهل بیت (ع) سراسر کشور در شهر باغین با اشاره به شعار سال، فرهنگ‌سازی در راستای حضور شرکت‌های غیردولتی و بخش خصوصی و مردم در سرمایه‌گذاری در تمام عرصه‌ها را خواستار شد.

استاندار کرمان گفت: با مشارکت و حضور فعال بخش خصوصی در عرصه فرهنگ و اقتصاد می‌توان در آینده نزدیک شاهد تحولات بزرگی در استان کرمان باشیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه با منابع موجود دولت نمی‌توان به اقتصاد جامعه رونق بخشید، تصریح کرد: در استان کرمان تاکنون دولت به علت ناکافی بودن اعتبارات فقط ۱۰ درصد از جاده‌های روستایی را احداث کرده و برای ۹۰ درصد دیگر برنامه و طرحی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه با ورود بخش خصوصی می‌توان به آینده اقتصاد کشور امیدوار بود و روند کسب و کار در جامعه افزایش می‌یابد، افزود: طرح‌ها و پروژه‌هایی در استان کرمان وجود دارند که به دلیل کمبود اعتبارات به اتمام نرسیده‌اند.

استاندار کرمان گفت: با راه‌اندازی پروژه پتروشیمی در کرمان که اقدامات اولیه احداث این پروژه بزرگ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام گرفته و مجوز آن صادر شده است، پیش‌بینی می‌شود با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۲۰۰ هزار دلار تحول بزرگی در شرق کشور و استان کرمان به وجود آید.

رزم‌حسینی عنوان کرد: با راه‌‌اندازی این پروژه برای ۶ هزار نفر به طور مستقیم و ۶۰ هزار نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان به اینکه نگاه مردم را به دولت باید تغییر داد، خاطرنشان کرد: دولت فقط کار نظارتی دارد و باید زمینه حضور مردم در تمام عرصه‌ها فراهم شود.

استاندار کرمان گفت: نقش روحانیون و علما در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

انتهی پیام / ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب