پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:55:08 - چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نیازمند مدیران جهادی هستیم
عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس با بیان اینکه ما نیازمند مدیران جهادی برای تحقق مدیریت جهادی هستیم و در این شرایط تغییر مدیرانی که در جبهه‌های حق علیه باطل با جانبازی و ایثارگری و در زمان کنونی با مدیریت کارآمد اثبات کردند، جهادگران همیشگی هستند اگر این مدیریت صرفا با نگاه سیاسی همراه باشند […]

عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس با بیان اینکه ما نیازمند مدیران جهادی برای تحقق مدیریت جهادی هستیم و در این شرایط تغییر مدیرانی که در جبهه‌های حق علیه باطل با جانبازی و ایثارگری و در زمان کنونی با مدیریت کارآمد اثبات کردند، جهادگران همیشگی هستند اگر این مدیریت صرفا با نگاه سیاسی همراه باشند جفا بر اعتدال و تدبیر و امید را فراهم می‌کند. .

به گزارش “ صبح رابر” به نقل از  خانه ملت، علیرضا منظری توکلی نشست علنی امروز(چهارشنبه ۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: حضرت امام فرمودند اگر سپاه نبود مملکت هم به عنوان یک بسیجی برای انجام رسالت خطیر نمایندگی این مردم عرض می‌نمایم که آمریکا و کشورهای عضو ۱+۵ بدانند ما به هیچ وجه از حقوق هسته ای خود به ویژه حق غنی سازی در داخل خاک خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

نمانیده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تاسیسات هسته‌ای ما محصول خون پاک شهیدان و دانشمندان این ملت است و باید به فعالیت‌های خود ادامه دهند، براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری آماده مذاکره و تفاهم هستیم و خروجی این مذاکرات باید حفظ استقلال میهن اسلامی دستاوردهای هسته‌ای و رفع کامل تحریم‌ها باشد، دولت‌هایی که خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند نمی‌توانند در جایگاه دفاع حقوق بشر قرار بگیرند.

وی به کشتار مردم عراق، فلسطین، ‌لبنان، بحرین، لیبی و یمن اشاره کرد و گفت: پدیده‌ای چون زندان گوانتانامو از ابوغریب و کشتار و سوزاندن فرقه داوودیه، سکوت در مقابل نسل کشی مسلمانان در میانمار نمونه هایی از حقوق بشر اروپایی هستند.

منظری توکلی با بیان اینکه آمریکا با حمایت از تروریست‌هایی گورکن جگرخوار در سوریه موجب تقویت پدیده شوم تروریسم در دنیا شده است، افزود:  امروز دنیا می داند که آمریکا و هم پیمانان منطقه‌ای اش در سوریه شکست خوردند و مردم سوریه در موعد مقرر در انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهند نمود که مدعیان دموکراسی مجبورند نسبت به رای مردم سوریه تمکین نمایند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت:سال پیش رو سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است تکیه بر توان داخلی در اقتصاد و تردید سبک زندگی اسلامی و عدم تجمل گرایی باید نهادینه و به گفتمان رایج تبدیل شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که هدفمندی یارانه ها یک امر ملی است تا کید کرد: باید دولت و مجلس و مردم برای اجرای این پروژه مهم تلاش کنند و دولت محترم در اجرای این پروژه با توجه به شعارهای اقتصادی و فشارهای اقتصادی که بر مردم وارد آمده است به گونه ای عمل نماید که  حداقل اثرات تورمی و  تبعات منفی را بر روی زندگی و معیشت مردم به ویژه اقشار پایین دست جامعه داشته باشد.

وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مداحان کشور اشاره کرد و گفت:ایشان در این دیدار فرمودند امروز اختلافات مذهبی در میان مسلمانان یک وسیله برای دشمنان ماست.

منظری توکلی بیان کرد:یکی از این وسائل اختلافات مذهبی است که مانند یک شمشیر در دستان دشمنان ماست بنا براین علنی کردن  اختلاف ها، صریح کردن مخالفت‌های اعتقادی، به زبان آوردن مطالبی که کینه ها را بر می‌افروزد یکی از مسائلی است که دشمنان ما بیشترین استفاده را دارند.

وی با بیان این که ما نیازمند مدیران جهادی برای تحقق مدیریت جهادی هستیم افزود: در این شرایط تغییر مدیرانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل با جانبازی ،‌ایثارگری و در زمان کنونی با ارائه یک مدیریت موفق و کارآمد اثبات کردند که به واقع جهادگران واقعی هستند صرفا با نگاه سیاسی  جفا بر اعتدال، تدبیر و امید است.

نماینده مردم بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس بیان کرد:جوانان عزیز این مرز و بوم همچون زمان دفاع مقدس مدیران جهادی لایقی هستند که امروز از بیکاری رنج می‌برند و باید با اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال ایشان فراهم گردد و تمام اجزای سیستم اقتصاد مقاومتی هماهنگ پیش برود.

وی عنوان کرد: بانک‌ها با حذف قوانین دست و پاگیر باید به کمک سرمایه گذاران و جهادگران اصلی عرصه اقتصاد مقاومتی بیایند.

منظری با بیان اینکه باید زیرساخت های لازم  از طرف دولت تکمیل و مهیا شود، گفت: در این راستا از وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌نماییم نسبت به تکمیل فاز دوم بافت کرمان، بافت ارزویه، حاجی آباد و جیرفت، بافت ، سیرجان اقدام به مرمت و بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده علی آباد سوغان، دولت آباد، شاهماران ، وکیل آباد، سیرجان و تکمیل پروژه کرمان و بهرام جرد، رابر و پروژه های نیمه تمام راه روستایی و بین مدارس در سه شهرستان بافت و رابر، ‌ارزوئیه مطالعه و احداث راه آهن بافت ، کرمان ، سیرجان به کرمان اقدام نماید.

وی با بیان اینکه تمام جاده‌های حوزه انتخابیه فرسوده هستند گفت: این جاده ها نیاز به روکش آسفالت دارند همچنین  از وزیر نیرو  می‌خواهم نسبت به تکمیل پروژه آبرسانی شهر شاهماران، ارزوئیه و تکمیل تصفیه‌خانه سد بافت برای تامین آب شرب شهرهای بافت و رابر و تکمیل سدهای شهید امیر تیموری در دست و شروع به کار سد مراد آباد ارزوئیه و آبرسانی به روستاهای بافت، رابر و ارزوئیه و اجرای فاضلاب شهرهای وکیل آباد و بزنجان و بافت و شهر رابر و روستاهای بالادست، سد شهیدان امیرتیموری اقدام نمایند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و آموزش مجلس گفت: وزیر نفت نسبت به گازرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه و روستاهای شهرستانهای بافت و ارزوئیه اقدام جدی نمایند.

وی با تبریک هفته سلامت و قدردانی از تلاشگران این عرصه گفت: از  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاران وی برای اجرای سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری از ایشان تقاضا دارم  نسبت به تامین تجهیز و پرسنل بیمارستان های اروزئیه و تاسیس موسسه آموزشی عالی سلامت بافت و تکمیل پروژه ساختمان بیمارستان رابر و تجهیز و تکمیل پرسنل در آن اقدام نماید.

منظری توکلی گفت: وزیر جهاد کشاورزی نسبت به تکمیل پروژه سد خاکی آهویه و تامین قنوات و احداث کانال های آبرسانی و حل مشکلات عشایر سه شهرستان بافت و رابر و ارزوئیه اقدام نمایند.

وی ادامه داد: وزیر صنعت معدن و تجارت نسبت به تکمیل پروژه فولاد بافت و بهره برداری از معدن مس سرمشک و تاسیس اداره صنعت معدن و تجارت در شهرستان های ارزوئیه اقدام نماید.

نمانیده مردم بافت،رابر و ارزوئیه  در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: وزیر تعاون، کار و رفاه و امور اجتماعی مشکلات معادن کرومیت سوغان را حل نماید همچنین وزیر کشور به سرعت نسبت به جبران خسارت ناشی از سیل ویرانگر در سوقان که باعث از بین رفتن قسمت عمده ای از منازل روستائیان و خسارت به مزاع روستاییان شده است اقدام نمایند./

پایان پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب