پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:16:46 - پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از نرم‌افزار «formian-k» رونمایی شد
در پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه در دانشگاه شهید باهنر کرمان‌ از نرم‌افزار formian-k رونمایی شد. به گزارش “صبح رابر” به نقل از “بوتیا” ، ظهر دیروز در پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه در دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور معاون وزیر کشور، مدیرکل جهاد دانشگاهی کشور و استاندار کرمان از نرم‌افزار formian-k رونمایی […]

در پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه در دانشگاه شهید باهنر کرمان‌ از نرم‌افزار formian-k رونمایی شد.

به گزارش “صبح رابر” به نقل از “بوتیا” ، ظهر دیروز در پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه در دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور معاون وزیر کشور، مدیرکل جهاد دانشگاهی کشور و استاندار کرمان از نرم‌افزار formian-k رونمایی شد.

پروفسور هوشیار نوشین استاد‌ دانشگاه ساری انگلستان در همایش اظهار داشت: من ۵۴ سال در سنگری دور از وطن مشغول فعالیت‌های تحقیقاتی‌، پژوهشی و آکادمیک بودم و بیشترین تلاش من، مطالعه مفهومی فرم‌‌های ساختمانی بوده است که به ایجاد زمینه برای طراحی سازه‌ به صورت ایمن‌‌تر و مطمئن‌تر شد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی کرمان در زمینه سازه در سال‌های اخیر بسیار فعالیت داشته است، گفت: به نتیجه رسیدن این نرم‌افزار بخشی از فعالیت‌های وسیع جهاد دانشگاهی است.

نوشین تصریح کرد: جهاد دانشگاهی حمایت کامل بازنویسی و به روز شدن این نرم‌افزار را به عهده گرفت و امروز پس از صرف زمان و کار زیادی به سرانجام و به مرحله رونمایی رسیده است.

به گزارش فارس، نرم‌افزار formian-k توسط علی سبزعلی متخصص نرم‌افزار و امیر سماواتی مهندس طراح سازه دوباره طراحی و به حالتی بسیار قابل قبول‌تر از گذشته طراحی شده است.

پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه از امروز به مدت دو روز در دانشگاه شهید باهنر کرمان در حال برگزاری است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب