پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:34:14 - یکشنبه 7 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارآفرینی یک مرد ۵۰ ساله در رابر
پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند : هر که از دسترنج خود بخورد، در شمار پیغمبران خواهد بود، و پاداش ایشان را خواهد گرفت. به گزارش ” صبح رابر ” به عنوان  روز کارگر به سراغ مردی رفتیم که چند ین نفر را با کسب روزی حلال مشغول  به کار کرده  که در ادامه می […]

پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند : هر که از دسترنج خود بخورد، در شمار پیغمبران خواهد بود، و پاداش ایشان را خواهد گرفت.

به گزارش ” صبح رابر ” به عنوان  روز کارگر به سراغ مردی رفتیم که چند ین نفر را با کسب روزی حلال مشغول  به کار کرده  که در ادامه می خوانید

بدیهی است اقتصاد مقاومتی بر پایه و اساس سرمایه‌ی معنوی افراد و جامعه استوار است. بدون معنویت و سلامت معنوی، مقاومت شکننده است. مثال مهم اقتصادی در این زمینه، پرهیز از لقمه‌ی حرام است. لقمه‌ی حرام هر الگویی را که از شیوه‌ی زندگی متناسب با اقتصاد مقاومتی ارائه بدهید، بی‌استفاده و بی‌فایده می‌کند.

لطفاً ازخودتان  و سابقه و فعالیت هایتان بگویید :

خدارضا شمس الدینی ۵۰ سال دارم  و تا امروز با یاری خداوند  محتاج کسی نبودم ، از سال ۶۵ شروع به کار ساختمانی به عنوان سرکارگر کردم  ،   افراد زیادی روز ی ۱۸ تا ۳۷ نفر را به کار مشغول کردم  ،کارگران ما به صورت روزمزد میانگین سنی ۲۰ تا ۶۰ سال دارند .

 تعریف کار کردن  از نظر شما  چیست  :

 کار کردن یعنی آباد کردن مملکت و پیشرفت جامعه ، همان سخن امام علی (ع) کار کردن بزرگترین تفریح است وبه عنوان  بهترین جهاد در راه خدا  و به نوعی عبادت است .

در حدی که معیشت زندگی و خانواده هایشان   بگذراند وبا لقمه حلال  زندگیمان را بچرخانیم خدار را شاکر هستیم .

از مسئولین و ریئس جمهور چه توقعی دارید

 به  قشر زحمت کش  بخصوص کارگران بیشتر توجه کنند   تسهیلات بیشتری به کارآفرینان بدهند ، و مصالح ساختمانی را ارزان تر کنند  ،  وام بدهند ، یک زمان وام می دهند ما کار مان خوب است ولی  وقتی وام نمی دهند بیکار یم. در حال حاضر قیمت سوخت بالا رفته است. باید  ۳۰ یا ۴۰ هزارتومان بنزین مصرف کنیم تا مصالح ساختمانی را سر ساختمان ها ببریم .

 اوج کاری شما چه روزی است ؟

 اوج کاری ما ۶ ماه اول سال است و بدلیل سردسیر بودن رابر ۶ ماه بعدی سال یا کارمان کمتر یا تعطیل است .

 انتهای پیام / اختصاصی رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب