پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:56:46 - شنبه 4 خرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور همه طیف های سیاسی /مشارکت حداکثری را رقم می زند
مهرداد لاهوتی با بیان اینکه همه طیف ها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حضور دارند گفت: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با حضور همه طیف های سیاسی برگزار می شود. به گزارش” صبح رابر”به نقل از بلاغ ؛نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان […]

مهرداد لاهوتی با بیان اینکه همه طیف ها در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حضور دارند گفت: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با حضور همه طیف های سیاسی برگزار می شود.

به گزارش” صبح رابر”به نقل از بلاغ ؛نماینده مردم لنگرود در مجلس نهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود اشاره داشتند که همه طیف های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند و اکنون شاهد این حضور هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها، فضا را در اختیار همه طیف ها و گروه های سیاسی قرار داده است و همه گروه های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حضور دارند.

این نماینده مجلس اذعان داشت: حضور همه طیف های سیاسی ، مشارکت حداکثری را رقم می زند و با این حضور همه جانبه قطعا شاهد خلق حماسه سیاسی در کشور خواهیم بود.

عضو کمیسیون عمران و فراکسیون مدیریت شهری مجلس در پایان اظهار داشت: امسال به نام سال حماسه سیاسی نامگذاری شده و قطعا با حضور همه گروه های سیاسی و همه سلایق ، مردم مشارکتی حداکثری خواهند داشت تا بار دیگر به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ثابت کنند که انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، انتخاباتی کامل و جامع و مردمی است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب