پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:37:47 - دوشنبه 8 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تصاویر اختصاصی از پیش‌روی ارتش سوریه در حلب
با افزایش کنترل نیروهای ارتش سوریه بر منطقه الراموسه در شهر حلب، تلفات و خسارت‌های فراوانی به گروه تروریستی موسوم به “جبهه النصره” وارد شده است. به گزارش ” صبح رابر” “حسین مرتضی” مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه روز یکشنبه گزارش داد، نیروهای ارتش در حال استقرار مراکز امنیتی در جاده منطقه الراموسه در […]

با افزایش کنترل نیروهای ارتش سوریه بر منطقه الراموسه در شهر حلب، تلفات و خسارت‌های فراوانی به گروه تروریستی موسوم به “جبهه النصره” وارد شده است.

به گزارش ” صبح رابر” “حسین مرتضی” مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه روز یکشنبه گزارش داد، نیروهای ارتش در حال استقرار مراکز امنیتی در جاده منطقه الراموسه در شهر حلب هستند. از یک هفته گذشته نیروهای ارتش عملیات سنگینی را در این منطقه آغاز کرده اند و موجب ناکامی افراد مسلح برای تحت کنترل در آوردن ایمن منطقه شده است. اهمیت منطقه الراموسه از این جهت است که مسیر امداد رسانی نظامی برای یگان های ارتش و نزدیک به دو میلیون نفر ساکنان حلب به شمار می رود.
وی افزود: جبهه النصره تلاش کرد که از طریق کنترل بر منطقه الراموسه، جاده زمینی و شریان حیاتی شهر حلب را برای تلاش جهت مجازات اهالی این شهر بار دیگر قطع کند.
حسین مرتضی که نیروهای ارتش سوریه را در منطقه “الراموسه” همراهی می کند، خاطرنشان کرد: ارتش سوریه به عملیات نظامی خود ادامه می دهد به گونه ای که مراکز امنیتی را در جاده الراموسه ایجاد و امنیت را به آن بازگرداند و پیشروی خود را برای ایجاد یک کمربند امنیتی بیشتر ادامه دارد.
وی گفت: الان ما در داخل الراموسه هستیم که پیش از این گروههای مسلح در آن مستقر بودند.
حسین مرتضی به عملیات پیشروی ارتش سوریه به سمت مناطق پاکسازی شده و خط تماس با گروههای مسلح اشاره کرد و افزود: پیشروی در منطقه الراموسه از دو محور صورت می گیرد؛ نخست محور العامریه و دیگری در قلب الراسموسه به سمت شرکا ساتکو.
یکی از سربازان سوری به حسین مرتضی گفت: یگان های ارتش سوریه همه گروهک های مسلح را به خارج از منطقه الراموسه بیرون راندند؛ شمار بسیاری از این عناصر نیز به هلاکت رسیدند و یا مجروح شدند.
وی به استقرار ارتش سوریه در خط تماس مستقیم در محل شرکت ساتکو در فاصله حدود ۲۰ تا ۵۰ متری اشاره و تاکید کرد که عملیات نظامی تا پاکسازی کامل الراموسه ادامه خواهد یافت.
به گفته حسین مرتضی، آثار درگیری و ویرانیها از شدت نبردها در این منطقه حکایت دارد.
وی از یافته شدن بمب و مواد منفجره در جریان پاکسازی ارتش سوریه خبر داد که به حمایت آشکار برخی کشورهای منطقه بویژه ترکیه و عربستان از افراد مسلح اشاره دارد.
حسین مرتضی خاطرنشان کرد: با ادامه عملیات نظامی در چند محور بویژه در محور الراموسه، ارتش سوریه به نزدیک شرکت ساتکو رسید و با این کار کمربند امنیتی به سمت محله الشیخ السعید و برخی دیگر از محله ها تقویت شد.
۲۷-۴- ۷:۳۰- tok

دانلود فیلم

منبع : پایگاه خبری العالم

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب