پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:12:57 - دوشنبه 15 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سه شنبه وداع با شهدای گمنام در کرمان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آیین وداع با شهدای گمنام در شهر کرمان فردا سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد قائم برگزار می‌شود. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، محمدمهدی ابوالحسنی با اشاره به اینکه استان کرمان فردا میزبان دو شهید گمنام […]

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آیین وداع با شهدای گمنام در شهر کرمان فردا سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد قائم برگزار می‌شود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، محمدمهدی ابوالحسنی با اشاره به اینکه استان کرمان فردا میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس است، اظهار داشت: پیکر مطهر این دو شهید صبح سه‌شنبه ساعت ۹ وارد فرودگاه کرمان می‌شود و با مشایعت پیکرهای این شهدا از فرودگاه تا حسینیه ثارالله در آن مکان مجلس عزاداری و مرثیه‌سرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آیین وداع با شهدای گمنام در شهر کرمان فردا سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد قائم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پیکر پاک این دو شهید گمنام در روز چهارشنبه به شهرستان عنبرآباد انتقال و چهارشنبه شب نیز آیین وداع برگزار می‌شود.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه مراسم تشیع و تدفین این دو شهید بزرگوار در شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دو شهید والامقام متعلق به عملیات خیبر و والفجر هشت هستند که شهید متعلق به عملیات خیبر ۱۸ ساله و شهید عملیات والفجر ۲۷ ساله است.

ابوالحسنی عنوان کرد: شهرستان عنبرآباد چهلمین نقطه استان کرمان است که شهدای گمنام در آن دفن می‌شوند و امید است مردم شهید پرور این شهرستان در آیین تشییع و تدفین این دو شهید حضوری پرشور داشته باشند.

شهرستان عنبرآباد با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

انتهای پیام / ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب