پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:06:50 - سه شنبه 16 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سهام عدالت سال ۹۶ آزاد می‌شود
رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس اعلام کرد : در جلسه امروز آزادسازی معاملات سهام عدالت بررسی شد که باید سال ۹۶ آزاد شود و اگر دولت قصد دارد این کار در سال جاری انجام شود باید به مجلس لایحه ارائه کند. به گزارش” صبح رابر” به […]

رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس اعلام کرد : در جلسه امروز آزادسازی معاملات سهام عدالت بررسی شد که باید سال ۹۶ آزاد شود و اگر دولت قصد دارد این کار در سال جاری انجام شود باید به مجلس لایحه ارائه کند.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس اعلام کرد : در جلسه امروز آزادسازی معاملات سهام عدالت بررسی شد که باید سال ۹۶ آزاد شود و اگر دولت قصد دارد این کار در سال جاری انجام شود باید به مجلس لایحه ارائه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، جلسه کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی با حضور نمایندگان مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و پاریزی، معاون وزیر اقتصاد با موضوع معاملات سهام عدالت و محورهای ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی و راهکارهای دستیابی به اهداف آن امروز برگزار شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی در این جلسه گفت: در ۸ ماه اخیر حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان واگذاری انجام گرفته است.

حمید رضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس گفت: از ۱۲۴ هزار میلیارد تومان سهام شرکت هایی که تاکنون براساس اصل ۴۴ قانون اساسی واگذار شده ۳۰ هزار میلیارد تومان آن مربوط به سهام عدالت، ۴۰ هزار میلیارد تومان برای رد دیون و ۵۴ هزار میلیارد تومان آن از طریق بورس و مزایده انجام شده است.

فولادگر افزود: در ادامه خصوصی سازی رویکردها به نحوی تغییر می کند که واگذاری‌ها به بخش خصوصی واقعی انجام شود.

فولادگر افزود: ۳۰ درصد از مبالغ سهام عدالت به دولت پرداخته شده است و اگر دولت قصد دارد معاملات سهام عدالت در سال جاری انجام شود باید لایحه بدهد.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب