پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:48:00 - چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیشتازی ائتلاف مالکی در استان بابل
منابع آگاه در استان بابل عراق تأکید کردند که ائتلاف دولت قانون به ریاست نخست وزیر این کشور، حدود نیمی از ۱۷ کرسی این استان در پارلمان را به دست خواهد آورد. به گزارش” صبح رابر”  روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت عراقی “السومریه نیوز” به نقل از این منابع پیش بینی کرد، ائتلاف […]

منابع آگاه در استان بابل عراق تأکید کردند که ائتلاف دولت قانون به ریاست نخست وزیر این کشور، حدود نیمی از ۱۷ کرسی این استان در پارلمان را به دست خواهد آورد.

به گزارش” صبح رابر”  روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت عراقی “السومریه نیوز” به نقل از این منابع پیش بینی کرد، ائتلاف “المواطن” به ریاست “سید عمار حکیم” رییس مجلس اعلای اسلامی عراق ۴ کرسی، “ائتلاف الاحرار” وابسته به جریان صدر ۳ کرسی و ائتلاف مدنی دموکراتیک به ریاست “علی کاظم عزیز الرفیعی” ۲ کرسی را به دست آورند.
منابع اگاه در استان بابل خاطرنشان کردند که شمارش آرا در مرکز اصلی رأی گیری در استان بابل ( ۵ کیلومتری شمال شهر حله ) با حضور ناظران و نمایندگان جریان‌های سیاسی به صورت دقیق و منظم، بدون مشاهده موارد تخلف قابل ذکر، در جریان است.
به گفته این منابع که خواستند هویتشان فاش نشود، ائتلاف دولت قانون پیشتاز است و بعد از آن ائتلاف المواطن و سپس ائتلاف الاحرار قرار دارند . آرای ائتلاف دولت قانون به اندازه ای است که می تواند ۸ کرسی از ۱۷ کرسی مختص به استان بابل را به دست آورد.
آنها تأکید کردند که ۳ نامزد انتخابات پارلمانی پیشتاز در لیست ائتلاف دولت قانون به ترتیب حنان الفتلاوی، اسکندر وتوت و لبنی رحیم هستند.
بر اساس اعلام این منابع، آرای شمارش شده در استان بابل حاکی است که ائتلاف تجمع “الکفاءات” و ائتلاف “الوطنیه” احتمالا هرکدام یک کرسی را بدست می آورند.
کمیساریای انتخابات استان بابل اول ماه می ۲۰۱۴ اعلام کرد که نسبت مشارکت رای دهندگان در این استان بر اساس نتایج شمارش اولیه آرا ۷۳ درصد، یعنی ۷۲۳ هزار از کل ۹۴۷ هزار نفر بوده است.
انتخابات پارلمانی عراق روز چهارشنبه،۱۰ اردیبهشت ماه( ۳۰ آوریل۲۰۱۴ ) در بغداد و سایر استان ها با اعمال تدابیر شدید امنیتی و منع آمد و شد در بعضی از استان ها برگزار شد.

– See more at: http://fa.alalam.ir/news/1591321#sthash.ZH2nDtgy.dpuf

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب