حکمتهای نهجالبلاغه خود الگوی عملی عدالت، زهد و شجاعت بوده است
نمایش جلوهای از وحدت و ایمان به خاندان نبوت در رابر
جشن شب ولادت امام رضا علیهالسلام در رابر
گلباران گلزار شهدای روستای قنات ملک زادگاه سردار دلها
دستبند پلیس رابر بر دستان خردهفروشان مواد مخدر
نوروز علوی با تمسک به روحیه اهلبیت و شخصیت امیرالمؤمنین(ع) محقق میشود
هشدار پلیس به رانندگان زیر سن قانونی
مدارس شهرستان رابر تا ۲۸ اسفندماه دایر است
رویداد فرهنگی ادبی رد پای عشق در شهرستان رابر برگزار شد
عشایر ایل بچاقچی و اهالی روستای قنات ملک برگزیدگان دوستدار کتاب کشور شدند
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شجره طوبی
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم مطهر امام رضا(علیهالسلام)
پویش ملی «زندگی با آیهها»
برپایی ۱۵ بازارچه نوروزی صنایعدستی در استان کرمان
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در محضر رهبر انقلاب
اعمال شب اول ماه مبارک رمضان
3:02:54 - یکشنبه 21 اردیبهشت 1393
امام صادق علیهالسلام: میزان تلاش تو در کسب معیشت باید بالاتر از کسى باشد که کسب معیشت را فرو گذاشته و پایینتر از تلاش شخص حریصى باشد که به دنیا خشنود و دل بسته است. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از مشرق، امام جعفر صادق علیهالسلام فرمودند: میزان تلاش و طلب تو در […]
امام صادق علیهالسلام: میزان تلاش تو در کسب معیشت باید بالاتر از کسى باشد که کسب معیشت را فرو گذاشته و پایینتر از تلاش شخص حریصى باشد که به دنیا خشنود و دل بسته است.
به گزارش ” صبح رابر” به نقل از مشرق، امام جعفر صادق علیهالسلام فرمودند: میزان تلاش و طلب تو در کسب معیشت باید بالاتر از کسى باشد که کسب معیشت را فرو گذاشته و پایینتر از تلاش شخص حریصى باشد که به دنیا خشنود و دل بسته است؛
بلکه میانه رو و خویشتندار باش و از سستى و تنبلى دورى کن و براى کسب آنچه [از روزى که] مؤمن را گریزى از آن نیست و شایسته مومن است، تلاش کن.
کسانی که مالی به آنها داده شود ولی سپاس نگزارند،{در حقیقت} مالی ندارند.
بلکه میانه رو و خویشتندار باش و از سستى و تنبلى دورى کن و براى کسب آنچه [از روزى که] مؤمن را گریزى از آن نیست و شایسته مومن است، تلاش کن.
کسانی که مالی به آنها داده شود ولی سپاس نگزارند،{در حقیقت} مالی ندارند.
متن حدیث:
الإمامُ الصّادقُ علیهالسلام: لِیَکُن طَلَبُکَ المَعیشَهَ فَوقَ کَسبِ المُضَیِّعِ ، دُونَ طَلَبِ الحَریصِ الراضِی بالدنیا المُطمَئنِّ إلَیها ، و لکنْ أنزِلْ نفسَکَ مِن ذلکَ بمَنزِلَهِ المُنصِفِ المُتَعَفِّفِ تَرفَعُ نفسَکَ عن مَنزِلَهِ الواهِی الضَّعیفِ و تَکتَسِبُ ما لا بُدَّ للمُؤمنِ مِنهُ، ان الذین اعطوا المال ثم لم یشکرو لا مال لهم.











