پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:32:05 - یکشنبه 21 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پاکسازی ۹۰ درصد رمادی در عراق
نهاد مبارزه با تروریسم عراق از برقراری امنیت در ۹۰ درصد شهر رمادی مرکز استان الانبار خبر داد و گفت: برخی گروه های مسلح در خارج از رمادی حضور دارند. به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، “صباح النعمان” سخنگوی رسمی نیروهای مباره با تروریسم عراق به سایت خبری “السومریه نیوز” گفت: پس از بازگشایی مجدد […]

نهاد مبارزه با تروریسم عراق از برقراری امنیت در ۹۰ درصد شهر رمادی مرکز استان الانبار خبر داد و گفت: برخی گروه های مسلح در خارج از رمادی حضور دارند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، “صباح النعمان” سخنگوی رسمی نیروهای مباره با تروریسم عراق به سایت خبری “السومریه نیوز” گفت: پس از بازگشایی مجدد مراکز پلیس و فعالیت نیروهای امنیتی، امنیت در حدود ۹۰ درصد شهر رمادی برقرار شده است.

وی افزود: شماری از عناصر مسلح به صورت پراکنده بیرون از مرزهای شهر حضور دارند که تلفات سنگینی در انتظار آنها است.

وزرات دفاع عراق همچنین روز جمعه از آغاز عملیات  گسترده و غافلگیر کننده علیه پایگاه های داعش و القاعده در چندین محور در مناطق فلوجه با همکاری وزارت کشور و عشایر استان الانبار خبر داد که به کشته شدن بسیاری از عناصر داعش منتهی شد.

“حامد عطیه المالکی” فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق هم گفت: عملیات نظامی که دیروز در چندین محور آغاز شده، پیشروی محسوسی داشته  است.

استان الانبار به مرکزیت الرمادی از ۲۱ دسامبر ۲۰۱۳ ، شاهد عملیات ارتش علیه داعش است.

منبه پایگاه خبری شبکه  العالم

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب