پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:19:46 - دوشنبه 22 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۵ انبار احتکار کالا در کرمان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: تعداد پنج انبار در شهرستان‌های کرمان و انار که توسط افراد سودجو اقدام به نگهداری کالا کرده بودند، کشف شد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “ ، محمود سلطانی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: تعداد پنج انبار در شهرستان‌های کرمان و انار که توسط افراد سودجو اقدام به نگهداری کالا کرده بودند، کشف شد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “ ، محمود سلطانی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، اعمال سیاست‌های قیمتی در راستای کنترل و پایش و رصد بازار و همچنین نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی و صنفی توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و حوزه‌های بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به مرحله اجرا گذاشته شد.
downlollad (31)

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان داشت: همچنین نظارت و بازرسی بر محل‌ها و انبارهای ذخیره‌سازی کالا در راستای موجودی کالا در سطح استان کرمان و کشور از اولویت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: به همین منظور با توجه به گزارش‌های دریافتی و انجام فعالیت‌های نظارتی تعداد پنج انبار در شهرستان‌های کرمان و انار که توسط افراد سودجو اقدام به نگهداری کالا به منظور افزایش قیمت و نیز اخلال در سیستم توزیع کالا کرده بودند با همکاری و انجام گشت‌های مشترک این سازمان و اداره کل تعزیرات حکومتی کشف شد.

سلطانی‌زاده بیان کرد: به عنوان تخلف احتکار، پرونده‌های افراد متخلف انبارهای مذکور که شامل انواع کالاهای اساسی بوده تکمیل و برای صدور و اجرای حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی اعم از گرانفروشی، احتکار، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عدم صدور فاکتور، فروش اجباری کالا به همراه کالایی دیگر عرضه خارج از شبکه و … در واحدهای صنفی توزیعی، تولیدی و خدمات فنی مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان و یا ادارات تابعه در شهرستان مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب