پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:43:09 - چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هیات های ورزشی کرمان خواستار باز پس گیری خانه خود از شهرداری شدند
از شهردار کرمان تقاضا د اریم که هم اکنون محل هیئت های ورزشی را تخریب کرده است خانه مان را به ما پس دهد. مسئول  هیات کاراته استان کرمان:خانه مان را پس دهید. به گزارش” صبح رابر” احمد خسروی امروز در گقت و گو با خبرنگار” کلوت” در استان کرمان گفت: ما در حال حاضر […]

از شهردار کرمان تقاضا د اریم که هم اکنون محل هیئت های ورزشی را تخریب کرده است خانه مان را به ما پس دهد.

مسئول  هیات کاراته استان کرمان:خانه مان را پس دهید.

به گزارش” صبح رابر” احمد خسروی امروز در گقت و گو با خبرنگار” کلوت” در استان کرمان گفت: ما در حال حاضر ۴۲ سبک کاراته را در استان کرمان داریم که در این تعداد سبک ۲۲ هزار نفر مشغول به فعالیت هستند.

05

وی از ریشه اختلاف بین شهرداری و سازمان ورزش و جوانان میگوید:حدود ۴ سال پیش طرح عریض سازی خیابان شهید رجایی به پیش آمد و شهرداری توافق کرد ساختمان میدان شهداء به ما بدهند در قالب قرارداد و ساختمان در طرح را تخریب کنند و اینچنین هم شد و از سوی ساختمان سازمان ملی جوانان را شهرداری اجاره کرد که ما در میدان شهداء باشیم و آنها در فرهنگسرا و حال اینچنین با توافقات برخورد میکنند.

وی افزود: از شهردار کرمان تقاضا د اریم که حامی ورزش در استان کرمان باشد و اجازه ندهد که این قبیل حرکات مانع ازرشد ورزش در استان کرمان شود و در نهایت تیشه به ریشه ورزش در این استان  بزند.

خسروی بیان داشت: تمامی فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان شهید رجایی کرمان در مالکیت اداره کل ورزش و جوانان است را به ما بدهند و در واقع این تقاضا را داریم که خانه مان را که در حال حاضر در مالکیت شهرداری است را به ما پس دهند.

وی بیان داشت: از شهردار محترم کرمان هم این سوال را دارم که اگر به جای این نهاد ورزشی مرکز باز پروری معتادین هم بود به همین سرعت تخریب می شد؟

خسروی بیان داشت: ما حق را در مورد ساختمان هیئت ورزشی در استان کرمان به شهرداری می دهیم اما نه که اینگونه برخورد کند وما در عوض تقاضا داریم که آنها نیز خانه ما فرهنگسرای کوثر را پس دهند.

در پایان عاجزانه از شهردار کرمان و استاندار و امام جمعه محترم کرمان و مسئولین که به هر نحو در این قضیه در گیر هستند به فکر رشد ورزش در استان کرمان  باشند .

IMG_4436

دبیر هیات رزمی استان کرمان :پل ارتباطی مردم و ورزشکاران قطع شده است

بهنام حمیدی دبیر هیئت رزمی استان کرمان در خصوص تخریب محل هیئت های ورزشی استان کرمان توسط شهرداری کرمان بیان کرد: پل ارتباطی میان ورزشکاران و مردم کرمان قطع شده است و این وضعیت را چه کسی پاسخگو است.

03

وی افزود: از شهردار استان کرمان تقاضا داریم که این قضیه را به صورت جدی پیگیری کنند و از دوران افول ورزش قهرمانی کرمان در تمامی رشته ها جلوگیری کنند.

رئیس هیئت نجات غریق ،غواصی و همچنین بازرسی کل فدراسیون شنا کشور در استان کرمان :

فرهنگسرای کوثر از آن هیئت های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان است.

رئیس هیئت نجات غریق  و غواصی استان کرمان ادامه داد: متاسفانه با تخریب و بسته شدن هیئت های ورزشی استان کرمان مواجه شدیم که این مسئله به نوعی یک نوع شوک جدی و سردرگمی را برای ما به وجود آورد.

وی افزود: امیدوارم که شهردار کرمان مساعدت های خود را انجام دهد و ساختمان مربوط به اداره کل ورزش و جوانان را به ما بدهند و این سر در گمی ها به هیچ عنوان به نفع ورزش در استان کرمان نیست.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان کرمان بیان داشت: در حال حاضر تقاضا داریم که برای پایان دادن به این مسئله و درگیری فرهنگسرای کوثر را که در اختیار شهرداری است را به ما بدهند زیرا اسناد و مدارک وجود دارد که فرهنگسرای کوثر متعلق به  اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان است.

وی افزود: هم زمان با شروع فصل شنا ناجیان غریق باید  امادگی لازم را داشته باشند تا با حضور در استخرهای استان کرمان از جان فرزندان این استان مراقبت کنند اما چگونه؟ کجا؟ در آوارهای هیات ورزشی؟

گفتنی است در پی اقدام شهرداری کرمان نیمی از ساختمان هیئت های ورزشی تخریب شده و این در حالی است که وسایل و امکانات اداره کل ورزش و جوانان در زیرخرواری از آوار قرار دارد و کسی هم از این اداره عزادار این قضیه نیست .

منبع: کلوت

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب