پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:26:20 - یکشنبه 28 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم ایران به دلیل اعتقاد به خدا از انرژی هسته ای استفاده بد نمی کنند/ زندگی در ایران بهتر از آمریکا است
محمدلیبرمن: زمانی که به ایران آمدم ، دیدم که ایران یک کشور کاملا امن و مطمئن است و این موضوع را به همه دوستانم اعلام کردم.تصورات زندگی رویایی در آمریکا ساخته هالیوود است وهمه بدانند در ایران همه نوع امکاناتی هست حتی بیشتر و بهتر از آمریکا است. به گزارش ” صبح رابر” به نقل […]

محمدلیبرمن: زمانی که به ایران آمدم ، دیدم که ایران یک کشور کاملا امن و مطمئن است و این موضوع را به همه دوستانم اعلام کردم.تصورات زندگی رویایی در آمریکا ساخته هالیوود است وهمه بدانند در ایران همه نوع امکاناتی هست حتی بیشتر و بهتر از آمریکا است.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “،  جوزف لیبرمن محقق اهل ایالت لس آنجلس آمریکا صبح امروز در دفتر آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان ؛ به دین مبین اسلام مشرف گردید , وی که برای تحقیق بر روی امکان راه اندازی نیروگاه بادی به کرمان سفر کرده بود، تحت تاثیر فرهنگ دیار کریمان و پس از تحقیق بر روی اسلام و تشیع به اسلام و مذهب تشیع گروید.

لیبرمن پس از تشرف به اسلام ، نام محمد را برای خود انتخاب کرد.

جوزف-لیبرمن

درزیر گفتگوی بوتیا نیوز را با محمد لیبرمن لحظاتی پس از مسلمان شدن وی را می خوانید:.

بوتیا : آقای محمد لیبرمن ضمن تبریک به شما جهت مشرف شدن به دین مبین اسلام ، بگویید چرا دین اسلام را انتخاب کردید ؟

محمدلیبرمن: دین اسلام را انتخاب کردم زیرا اسلام دین کاملی است و اینکه یک دین حقیقی است ومیتوانیم خدا رو بصورت کامل بشناسم و به همین طریق میتوانم زندگی کنم  و میتوانم  خانواده تشکیل دهم و زندگی کنم .

در اسلام می توانم بصورت کامل خدا را بشناسم

در این جهانی که بوسیله آلودیگهای زیادی پوشیده شده و آموزشهای غلطی در آن وجود و من تقریبا ازآن قطع امید کرده بودم , ناگهان متوجه شدم که یک نفر میتواند  زندگی من را عوض کند .

بوتیا : آیا قبل از سفر به ایران با دین اسلام آشنا بودید ؟

محمدلیبرمن: خیلی از افراد عنوان میکنند که با اسلام آشنا هستند ولی در حقیقت این آشنایی بسیار کم و کوچک است و در مورد من نیزهمین موضوع صادق است . شناخت من در گذشته در مقایسه  شاخت اکنون من بسیار کم بوده است. اکنون میدانم که اسلام به خدای واحد اعتقاد دارد و فقط اورا ستایش میکنند پیامبر آنها محمد (ص) است که به عنوان آخرین پیغمبر شناخته میشود و با عبادات و نماز روزانه آنها آشنا شدم و متوجه شدم که اینها فقط شوخی نیست و راه و روش زندگی است .

quran

بوتیا : از احساس اکنون خود بگید ؟

محمدلیبرمن: احساس خوب و مفید زندگی کردن دارم نه یک زندگی پوچ و بی هدف و بی معنی که همراه با اتلاف وقت باشد و در نهایت مرگ . دوست دارم از زندگیم به بهترین نحو استفاده کنم , زندگی به سرعت میگذرد از دوران کودکی تا بزرگسالی و باید از زمانی که داریم به بهترین نحو استفاده کنیم و باید بصورت واضح  موضوعات با اهمیت را تشخیص بدهیم و مطمئنا دلیل که اکنون من اینجا هستم همین موضوع است

با اسلام احساس خوب و مفید زندگی کردن را دارم

بدلیل اینکه تشخیص دادم این موضوع بسیار با اهمیت است و این مملکتی است که در آن خدا پرستیده میشود و مطمئنا از سوی خداوند نیز کمک میشود و به همین دلیل اینجا هستم و از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم و احساس بسیار خوبی از اینکه در بین مردم این کشور هستم را دارم .

jafari

زمانی که به ایران آمدم ، دیدم که ایران یک کشور کاملا امن و مطمئن است و این موضوع را به همه دوستانم اعلام کردم

با وجود اینکه قبل از آمدنم به ایران  صحبتهای خوبی از ایران نمیشد و هشدارهای بسیاری به من داده بودند و از اوضاع ایران حرفهای خوبی نمیزدند ولی من میدانستم که تمام این حرفها دروغ است و من هیچ کدام از آنها را باور نکردم و به همین دلیل هنگامی که آمدم اینجا اصلا غافلگیر نشدم و دیدم که ایران یک کشور کاملا امن و مطمئن است و این پیغام را نیز به همه دوستان و افراد خانواده خود نیز رساندم و آنها متوجه کردم که تمامی این حرفها دروغ بوده است

ازاینکه در کرمانم احساس خوبی دارم.

اما براستی حس خوبی دارم از زمانی که اینجا رسیدم علی الخصوص از اینکه در کرمان هستم و مطمئنا اوضاع در تمامی شهرها بهمین صورت است و همه با هم مرتبط هستند و مطمئنا توسط خدا محافظت میشوند.

بوتیا : نظرشما درباره حق ایران در استفاده از انرژی هسته ای چیست ؟

محمدلیبرمن: در هر شهری پلیس باید از مردم آن شهر دفاع کند و درهر کشوری هم ارتش آن کشور باید آمادگی دفاع را از مردم کشورش داشته باشد و مطمئنا اگر کشور زورگویی  بخواهد به آن کشور و مردمش آسیب بزند , مطمئنا باید حق دفاع از خود و از منافع و مردمانش را داشته باشد و همچنین باید از فن آوریصلح آمیز هسته ای نیز استفاده کند

ایران از دنیا مستثنا نیست و باید انرژی صلح آمیز هسته ای داشته باشد

مطمئنا کشور ایران با ۷۰ میلیون جمعیت نیز از این قائده مستثنا نیست و باید انرژی صلح آمیز هسته ای داشته باشد و این نظر شخصی من است از ۷ سال پیش و زمانی که به اینجا آمدم .

مردم ایران به دلیل اعتقاد به خدا از انرژی هسته ای استفاده بدی نمی کنند

زمانی که تعداد زیادی از افراد در عراق و افغانستان بیگناه کشته شدند بسیار ناراحت شدم احساس کردم که هر کشوری باید بتواند از مردمش با تمام قدرت دفاع کند و مطمئنا مردم ایران به علت اینکه به خدا اعتقاد دارند از این انرژی هیچ استفاده بدی انجام نخواهند کرد زیرا آنها به خوبی و بدی اعتقاد دارند .

بوتیا:  در پایان صحبت خاصی با جوانان ایرانی دارید ؟

محمدلیبرمن: بسیاری  تصوراتی  از زندگی در آمریکا که در ذهن مردم دنیا شکل گرفته ناشی و ساخته هالیوود است و دروغ است باور کنید در ایران همه نوع امکانتی وجود دارد وحتی خیلی بیشتر و بهتر از آمریکا . پس جوانان باید در همین کشور بمانند و به این کشور کمک کنند.

تصورات زندگی رویایی در آمریکا ساخته هالیوود است وهمه بدانند در ایران همه نوع امکاناتی هست حتی بیشتر و بهتر از آمریکا

همچنین به جوانان ایرانی میگویم که ازدواج کنند و با همسر خود مهربان باشند چرا که همسر آنها نیز جزوی از آنهاست

انتهای پیام / نورا ش/گفتگو و ترجمه : محمد کریم ابراهیمی/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب