پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:42:11 - سه شنبه 30 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۲۰۵ کیلوگرم تریاک در رابر
مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان رابر ازکشف و ضبط ۲۰۵ کیلوگرم تریاک  روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جیرفت به رابر خبر دادند. به گزارش ” صبح رابر” مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان رابر، روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جیرفت – رابر به یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ با […]

مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان رابر ازکشف و ضبط ۲۰۵ کیلوگرم تریاک  روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جیرفت به رابر خبر دادند.

به گزارش ” صبح رابر” مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان رابر، روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جیرفت – رابر به یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ با دو سرنشین مشکوک ، که به ایست مامورین توجه نکرده و متواری شد،سرانجام راننده  خودرو قادر به کنترل خودرو نبود منحرف شد و به عمق دره سقوط کرد.

مقدار ۲۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط نمودند . و در همین راستا یک نفر از سرنشینان خودرو با(ه م)از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در حال حاضر در بیمارستان بافت تحت درمان می باشد و متهم دیگر با (ه م) دستگیر شد و یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از نامبردگان توقیف گردید .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب