پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:54:42 - چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برخورد سیاسی و بازدهی حزبی با مطبوعات و رسانه ها می تواند آثار زیان باری در کشور داشته باشد
به گزارش” صبح رابر” نماینده مردم شهرستان بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار صبح رابر درمورد توقف رسانه های ارزشی اینگونه بیان کرد: وی گفت : یکی از حقوقی که برای مردم در قانون اساسی پیش بینی شده ،آزادی بیان و قلم است ، و نقد سازنده یکی […]

به گزارش” صبح رابر” نماینده مردم شهرستان بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار صبح رابر درمورد توقف رسانه های ارزشی اینگونه بیان کرد:

وی گفت : یکی از حقوقی که برای مردم در قانون اساسی پیش بینی شده ،آزادی بیان و قلم است ، و نقد سازنده یکی از راههای مهم پیشرفت و توسعه کشور است دولت همواره باید مؤید و پشتیبان آزادی قلم و بیان در چارچوب قانون باشد . مطبوعات و رسانه ها باید قانون را رعایت کنند، برخورد سیاسی با و بازدهی حزبی با مطبوعات و رسانه ها می تواند آثار زیان باری در کشور داشته باشد.

وی اظهار داشت :  برخورد اخیر با بعضی مطبوعات، برخورد ی سلیقه ای و سیاسی را در بر دارد و نقشی ساز در فضای سایبری باید دولت توجه کند،که جلوی فعالیت صحیح و منصفانه رسانه ها را نگیرد،رسانه هایی که در زمینه سالم سازی محیط اقتصادی می توانند کمک مؤثری به حاکمیت و دولت داشته باشند اخیرا ْآدم  نیز باید انصاف و عدالت را رعایت کند و از جاده تقوا خارج نشود .

وی به مطبوعات و رسانه ها  توصیه کرد: که حرمت قلم را که خداوند به آن سوگند یاد می کند نگه دارد و از مرز اعتدال خارج نشوند.

 دکتر منظری ابراز داشت: از دولت می خواهم که تحمل خویش را بالا ببرد و نیز از وزارت ارشاد می خواهم که تحمل خود را بالاتر ببرند و هدف جامعه ما به این نیست که همه یکسان فکر کنیم بلکه وحدت به این است که فکر یکدیگر را و دیدگاه های یکدیگر را تحمل کنیم .

 انتهای پیام / اختصاصی صبح رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب