پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:00:53 - جمعه 2 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کرمانی‌ها سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان انرژی مصرف می‌کنند
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجموع ارزش حامل‌های انرژی مصرف شده طی سال در استان کرمان ۲۰ هزار میلیارد تومان است. به گزارش”صبح رابر“: محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با تبریک سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: اعداد و ارقام بودجه […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجموع ارزش حامل‌های انرژی مصرف شده طی سال در استان کرمان ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش”صبح رابر“: محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با تبریک سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: اعداد و ارقام بودجه نباید اساس تصمیم مدیران باشد باشد، زیرا تحریم موجب شد که درآمد کشور به یک دوم و یا یک سوم کاهش یابد و افزایش هزینه جاری سبب شد که اعتبار دولت برای طرح‌های عمرانی کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه بودجه‌های استانی در سطح کشور ۵ هزار میلیارد تومان است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود، ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان این بودجه محقق شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۱۰۰ میلیارد دلار ظرفیت برای سرمایه‌گذاری در ایران بیان داشت: خرید خدمت در ظرفیت بودجه سال جاری آمده است و به طور مثال یک بیمارستان نیمه‌تمام می‌تواند با همکاری بخش خصوصی ساخته شود و دولت خرید خدمت کند.

پورابراهیمی با اشاره به بحث تغییر کاربری در ظرفیت بودجه سال جاری افزود: به عنوان مثال یک مدرسه در منطقه خوب شهر کرمان زمین مازاد و غیرقابل استفاده دارد که آموزش و پرورش می‌تواند این ملک تغییر کاربری دهد و ارزش مالی ایجاد کند و منابع به دست آمده را برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه کند.

وی بیان داشت: مصرف استان کرمان در زمینه بنزین معمولی برابر با ۱۰۳ میلیون لیتر و بنزین سوپر ۱۱ میلیون لیتر است و مجموع ارزش حامل‌های انرژی در استان کرمان ۲۰ هزار میلیارد تومان به قیمت روز طی سال است.

پورابراهیمی خطاب به استاندار کرمان گفت: پیشنهاد می‌دهم به دلیل اینکه تعداد زیادی از مدیران شما جدید هستند، کارگاه آموزشی با حضور مدیران برای آشنایی با مباحث مربوط به بودجه برگزار شود.

وی تصریح کرد: ۱۴۸ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به پیمانکاران است که باید از سوی مسئولان پیگیری شود.

منبع:فارس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب