پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:56:21 - جمعه 2 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همراه با دعای ندبه درگلزار شهدای گنجان شهرستان رابر+ عکس
شهروندان رابری در همایش پیاده روی خانوادگی همراه بادعای ندبه در گلزار شهدای گنجان روز جمعه ، همزمان با سالگرد فتح خرمشهر با عنوان ˈخرمشهر نماد ایثار و مقاومت ˈ پرداختند. به گزارش ” صبح رابر “ صبح امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در روستای  گنجان شهرستان  رابر […]

شهروندان رابری در همایش پیاده روی خانوادگی همراه بادعای ندبه در گلزار شهدای گنجان روز جمعه ، همزمان با سالگرد فتح خرمشهر با عنوان ˈخرمشهر نماد ایثار و مقاومت ˈ پرداختند.

به گزارش ” صبح رابر “ صبح امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در روستای  گنجان شهرستان  رابر به صورت عمومی با شرکت مردم  رابر و گنجان  ،مسیر ورودی روستا رابه سمت گلزار شهدای گنجان طی کردند و با حضور در گلزار شهدا پس از قرائت فاتحه برمزارشهیدان دعای ندبه برگزار گردید .

یکی از  فرامین رهبری در توسعه و ترویج ورزش همگانی و قرار دادن آن به عنوان یک فرهنگ در بین مردم ایران اسلامی  است .

هدف از برگزاری این همایش پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ و روحیه ایثار ،مقاومت و فداکاری  در جامعه ؛ مردم و مسوولان با حضور در این آئین معنوی؛ با قرائت دعای ندبه در  گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهدا؛ یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را گرامی داشتند.

از اهداف دیگر این همایش ایجاد نشاط و شادابی است  که  باید در میان احاد مردم فرهنگ سازی شود، ورزش با جذابیتهایی که دارد می تواند روحیه نشاط و سلامت را در جامعه گسترش دهد.

در این همایش شرکت کنندگان با نثار فاتحه به ارواح شهدا با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند، و در پایان نیز به ۲۰ نفر از حاضرین دراین همایش   به قید قرعه جوایز  اهدا شد.

تصاویری از این همایش :

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب