پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:27:23 - جمعه 2 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارگاه هنری نقاشی در گلزار شهدا کرمان برگزار شد
تصاویر شهدا و دفاع مقدس سوژه دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه شهید باهنر کرمان قرار گرفت. به گزارش ”صبح رابر “، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با همکاری دانشکده هنر دانشگاه شهید باهنر کرمان؛عصر پنجشنبه کارگاه هنری نقاشی به مناسبت سالگرد حماسه فتح خرمشهر، در جوار قبور مطهر […]

تصاویر شهدا و دفاع مقدس سوژه دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه شهید باهنر کرمان قرار گرفت.

به گزارش ”صبح رابر “، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با همکاری دانشکده هنر دانشگاه شهید باهنر کرمان؛عصر پنجشنبه کارگاه هنری نقاشی به مناسبت سالگرد حماسه فتح خرمشهر، در جوار قبور مطهر شهدای این شهر برگزار شد.

وحید امیری‌منش مدیر این کارگاه اظهار داشت: به منظور تبیین نقش هنر در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تشویق هنرمندان به فعالیت در این حوزه؛ در آستانه سالروز حماسه فتح خرمشهر کارگاه نقاشی در گلزار شهدای کرمان بر پا گردید که با استقبال دانشجویان مواجه شد

وی افزود: در این کارگاه ۱۷ نفر از دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور یافتند و تصاویری از شهدا و دفاع مقدس را نقش‌آفرینی کردند.

امیری‌منش گفت: از میان این هنرمندان نقاش؛ سه نفر به اسامی محسن انجم شعاع، مریم هاشمی و زهرا دهقان به عنوان برتر شناخته شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: کلوت

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب