پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:24:41 - یکشنبه 4 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آب شهر کرمان جیره‌بندی می‌شود
معاون امور مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب کرمان گفت: در شرایطی که شهروندان کرمانی در مصرف آب حداقل به میزان ۲۰ درصد صرفه‌‌جویی نکنند، جیره‌بندی آب در این شهر قطعی می‌شود. به گزارش” صبح رابر” علی مصطفایی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کمبود آب در استان کویری کرمان، اظهار کرد: در شرایطی که […]

معاون امور مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب کرمان گفت: در شرایطی که شهروندان کرمانی در مصرف آب حداقل به میزان ۲۰ درصد صرفه‌‌جویی نکنند، جیره‌بندی آب در این شهر قطعی می‌شود.

به گزارش” صبح رابر” علی مصطفایی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کمبود آب در استان کویری کرمان، اظهار کرد: در شرایطی که شهروندان کرمانی در مصرف آب حداقل به میزان ۲۰ درصد صرفه‌‌جویی نکنند، جیره‌بندی آب در این شهر قطعی می‌شود.

وی گفت: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر و کاهش بارندگی در خطه کریمان، هم اکنون با مشکل شدید کمبود آب روبه رو هستیم و بیش از ۳۰ درصد کمبود منابع آب داریم.

معاون امور مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و افزایش مصرف آب در تابستان، افزود: نیاز آبی مرداد ماه شهر کرمان ۲۴۰۰ لیتر بر ثانیه است, در حالیکه بیش از ۱۴۹۳ لیتر توان تولید آب نداریم.

مصطفایی تصریح کرد: در تابستان امسال متاسفانه کمبود آب به میزان ۵۰۰ لیتر در ثانیه پیش‌بینی می‌شود و چنانچه شهروندان در مصرف آب شرب، حداقل ۲۰ درصد صرفه‌جویی نکنند، چاره‌ای غیر از جیره‌بندی آب نداریم.

وی خاطرنشان کرد: به کلیه شهروندان توصیه می‌شود در زمینه صرفه‌جویی در مصرف آب، نهایت تلاش خود را به کار ببرند تا شاهد قطع، جیره‌بندی و افت فشار آب در تابستان و روزهای گرم سال نباشیم.

منبع تسنیم

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب